Jeg fik på et tidspunkt sådan nogle billige Bacon-snacks fra et eller andet tysk billigvarehus (Liddl eller et af dem der) - og puuuh ha..
De kaldte det Bacon-snacks.. Men - det lignede ikke Bacon det mindste, det smagte i hvert fald ikke af Bacon og det havde en eftersmag af brugt gokkesok..
Ikke ligesom rigtig Bacon, der har en eftersmag af .. Himmelsk Bacon..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det lækre ved at bo på kollegie er galskaben. Og i dag holdte vi en februar julefrokost med det hele. Efter en måneds tid kan man godt begynde at klemme lidt julemad ned igen. Flæskesteg, sild, snaps, hele molevitten. Og så var det endda en hvid februar-jul i år ;)
Så er det Superbowl aften og vi er fem gutter, der skal mæske os i Spareribs, hotwings, coleslaw, nachos med ost og salsa, der skylles ned med øl og sodavand.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Superbowl mad: http://aycu27.webshots.com/image/43426/20049707717... (Bare et lille stykke okse) Dertil kartoffelmos og whiskeysovs. Og så blev vi inviteret over til nogen der havde et fadølsanlæg og 25 liter øl... Men vi tog hjem halv et, så vi kunne sidde i bio. Dertil: masser af chips og dip! (Og vin, av!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Broccoli og Gulerødder, groft snittet og ikke skamkogte. Laks i fad, med estragon, citron og et skvæt hvidvinseddike og lidt salt. Dertil en god hjemmelavet tomatsovs, flåede tomater hvidløg,pastinak og krydderier efter behag blended. Og så lige noget groft pasta....bøvs!
#121 HonoDelLoce 17 år siden
Hehe .. I beg to differ.. :)
Jeg fik på et tidspunkt sådan nogle billige Bacon-snacks fra et eller andet tysk billigvarehus (Liddl eller et af dem der) - og puuuh ha..
De kaldte det Bacon-snacks.. Men - det lignede ikke Bacon det mindste, det smagte i hvert fald ikke af Bacon og det havde en eftersmag af brugt gokkesok..
Ikke ligesom rigtig Bacon, der har en eftersmag af .. Himmelsk Bacon..
#122 mr gaijin 17 år siden
#123 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#124 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 filmz-Kadann 17 år siden
Edit: nå ja, så er der en cheesecake i ovnen til senere. :)
#126 filmz-bullettooth 17 år siden
#127 davenport 17 år siden
http://aycu27.webshots.com/image/43426/20049707717...
(Bare et lille stykke okse)
Dertil kartoffelmos og whiskeysovs.
Og så blev vi inviteret over til nogen der havde et fadølsanlæg og 25 liter øl... Men vi tog hjem halv et, så vi kunne sidde i bio.
Dertil: masser af chips og dip! (Og vin, av!)
#128 Skeloboy 17 år siden
Ovnbagte rodfrugter med sennepscreme og bøf
Rodfrugterne er her: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p...
#129 filmz-bullettooth 17 år siden
#130 Skeloboy 17 år siden
Sennepscremen bestod af 1/4 L creme fraiche 9%, en stor skefuld stærk sennep og smagt til med akaciehonning...
Lyder lækkert, #129