Jeg overvejer stadig hvad dælen jeg skal have at spise.. Kunne godt forestille mig at det blev til noget pizza i dag (det er også længe siden - en hel UGE!!!) .. Har INGENTING i køleren og fryseren, og nægter altså at handle ind til aftensmad på tankstationen (mest fordi så ender det med ristet toast med ost..) ...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kunne godt snart klare en tur på Bones, med et helt bord af forskelligt mad og sovse. Måske man skulle det i morgen, og så tage en tur i bio bagefter. drooool!!
På den anden side er der mere Bacon i køleren, så hvorfor tage sand til Sahara?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min kone har lige læst bogen "kernesund familie, sådan!" Så nu alt hvidt brød, sukker og mælkeprodukter smidt af helvede til, da det jo tilsyneladende er djævlens værk. Generelt kan det siges at ALT hvad der smager grimt, eller har en funky konsistens er ok at probbe i flaben. Såsom, klid, hirseflager, andr mærkelige frøskaller....alt økologisk selvfølgelig, vi skal jo ikke misse alle de sunde næringstoffer der kan være i de døde kryb, man nu ikke får sprøjtet væk....yrrrks!! Så jeg må desvære undvære Bacon et stykke tid.... eller også må jeg til at spise det smug. Giv mig lidt ynk ....please!
#1 davenport 17 år siden
Synes det var på tide at opstarte madtrådstraditionen igen.
Post hvad i skal have, og skriv gerne opskrifter også..
..Og ja, inden der er nogen der påpejer det, så er det en davenport-tråd ;)
#2 dyg 17 år siden
#3 HonoDelLoce 17 år siden
#4 davenport 17 år siden
Nu skal jeg ud og lave mosen.
Har også lige købt en af de der goudapakker de har i netto. 52 slices of american cheese... 52..51..50..49.. ;)
#5 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 dyg 17 år siden
#7 inflector 17 år siden
Fik hjemmelavet pizza med peperoni og pølser, jeg var desværre ikke helt tilfreds med resultatet, så det skal gøres bedre næste gang
#8 davenport 17 år siden
drooool!!
På den anden side er der mere Bacon i køleren, så hvorfor tage sand til Sahara?
#9 Skobbolop 17 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#10 filmz-bullettooth 17 år siden