Skal lave Panaeng kylling i morgen, endda til date at second base, så har været hos den lokale thai bix i dag og købt ind. Først Panaeng, så Casablanca og Double Indemnity og så ........ opdager jeg, at hun er væk!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hvidløg, bacon, peberfrugt og løg steges på en pande, fløde hældes ved, skinkestrimlerne og spinat får lige lov til at komme med til sidst, og det hele vendes sammen med fuldkornspasta...
den kommer til at stå på ris fra igår, og så friske dunser jeg hapsede fra min fars fryser, og så en eller anden sovs, I know ikke det man kalder et fest måltid, men når risen skal spises er det sku ok lille ret.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 Bony 17 år siden
;)
#42 davenport 17 år siden
Her er resultatet:
http://aycu30.webshots.com/image/40229/20034558985...
Jeg lavede en bund af ost ovenpå tomatsovsen, så ingretienserne på, og et lag ost mere. Det svøbede faktisk alt ind i gouda, og det var en fornøjelse.
Nu vil jeg bare drikke bajere og finde mig en film..
#43 filmz-Bruce 17 år siden
#44 MuManden 17 år siden
Hvordan laver i bunden?
Det er fordi det lyder og ser ret godt ud og jeg aldrig har lavet sådan noget før. Men det kunne jeg da godt tænke mig nu.
#45 davenport 17 år siden
#46 Skeloboy 17 år siden
Det er også rigtig lækkert at få vasket op under madlavningen.
Bor desværre på kollegie, så styrer ikke altid lige selv hvor pænt det er:)
#47 Skeloboy 17 år siden
Hvidløg, bacon, peberfrugt og løg steges på en pande, fløde hældes ved, skinkestrimlerne og spinat får lige lov til at komme med til sidst, og det hele vendes sammen med fuldkornspasta...
#48 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 davenport 17 år siden
Og Skeloboy - Nu går den denne gang, men husk nu stort B!
#50 tiany 17 år siden
Jeg synes forresten denne tråd er genial, så får man lidt inspiration når man ikke lige ved hvad man skal have :)