Gravatar

#11 DarkLight 17 år siden

3 æg, lidt mælk, peber, salt, chili, oregano, pølse, cheddar, tex mex ost = Omelet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 davenport 17 år siden

Ikke alle de æg! Dine kugler falder sku af en dag! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-vassago 17 år siden

Koteletter i fad m. ris

Ingr: Svinekoteletter eller svinemørbrad, parmaskinke, 1/2 l. madlavningsfløde, 1 ds. tomatpasta, tomatpure, springløg, løg, rødt peber og champignons. Grill, chop, mix, bake and eat :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 elwood 17 år siden

#13 Jeg troede det sku spises og ikke bare stilles fint op til fotografering 8-)

Spøg til side det ser sku flot ud, selv Gordon Ramsey ville ikke ku kritisere den opstilling hehe.

Jeg har selv lige fået en omgang Pasta med lidt kødsovs, det sku gå stærkt fordi jeg er i oprydnings fase for tiden, så tiden skal udnyttes optimal.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 mvejen 17 år siden

Jeg måtte nøjes med stegt andebryst med orangesauce, kogte kartofler og blandet salat til. Nu stinker min lejlighed til gengæld af and, men den pris betaler jeg gladeligt.
Gravatar

#16 filmz-vassago 17 år siden

#14: jeg spiser også lidt med øjnene - det var også kun første portion der kom til at se sådan ud :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 davenport 17 år siden

Jeg fik lavet scoremiddag for min ven igår. Det var en stor succes, men de kunne ikke rigtigt forstå, at jeg ikke deltog i middagen, da det var i privat hjem, og de kun var 6 mand høj.
Men jeg har det bedst med at koncentrere mig om opgaven, og så være for mig selv.
Men menuen blev god, og serveret á la carte.

Forret var honningmelonstykker med 2 toppe af parmaskinke og asparges viklet i Bacon, helt sprødstegt.

Hovedretten blev til en flot, rosa roastbeef med hvidløg, nye kartofler der havde været i ovnen, godt krydrede. Dertil tyk rødvinssovs, en skefuld bløde løg og en håndfuld hakket kruspersille ud over kartoflerne.

Desserten var vandmelon, banan, vanilieis og flødeskum med lidt sukker i og nougatsovs fordelt med glad hånd.

De så mætte og glade ud, men hvorvidt det virker på hende pigen er uvist, da hun stadig virker ligeglad med ham.
Personligt synes jeg han skal droppe det, for han bruger formuer på at imponere hende. (Alene middagen igår var 750,-)
Hun leger med ham, istedet for bare at sige nej.
Nå, det er en madtråd, ikke Oprah!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 DarkLight 17 år siden

#17, aj, det er da fantastisk. "Mad & Råd med Davenport" ;)

I går var jeg på det lokale "Bryggen", hvor jeg fik en halv liter af deres "Sommerbryg". En fantastisk øl.
Tog hovedret fik jeg en 180 grad medium oskemørbrad med timian kartofler og whiskey-sovs.

Til dessert fik jeg Chokoladekage og is.

Derefter var vi inde og se SATC, så det var godt med en øl at sløve alle sanser med :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

#17 Nej for hvis det var Oprah sku du jo også give gratis gaver konstant til folkene herinde der så med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 tiany 17 år siden

#17 Er du så ikke lidt mere en "Rachael Ray" - altså hende som startede ud med at lave mad i Oprah, men nu har sit eget talkshow hvor hun laver mad med de kendte?!
Jeg kan huske jeg så hende i Oprah på et tidspunkt hvor hun lavede
"You Won't Be Single for Long" Vodka Cream Pasta
Har altid tænkte at det måtte jeg prøve en dag, selvom jeg ikke er single

Fik forårsruller med ris i går, det skulle bare være nemt og hurtigt.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: