Gravatar

#31 Skeloboy 17 år siden

#29 - hehe, det er det da, der er også ris;)

Udover det, så lyder det temmelig lækkert, især kimchi
Gravatar

#32 davenport 17 år siden

Jeg har en hel kylling med nye kartofler, nye gulerødder og krydderurter i ovnen :)~
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 mr gaijin 17 år siden

#30 Mit kabel fra kameraet til pcen ligger og rådner hjemme i Århus. Men jeg kan lige låne en mobil og tage et par billeder næste gang.

#31 Jeg har lidt af en kimchi-mani for tiden. Jeg putter det endda på toastbrød om morgenen. Det syntes min kæreste var dybt underligt. Indtil hun selv prøvede det i morges :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#34 Skeloboy 17 år siden

#33 - er det til at lave selv?
Gravatar

#35 mr gaijin 17 år siden

#34 Jeg har aldrig prøvet det, men jo, det kan man sagtens. Der findes godt nok et hav af varianter. Det er nok bedst at prøve det på en koreansk restaurant, før man kaster sig ud i selv at lave det. Prøv at find et sted, hvor de serverer bibimpap i stenskål med kimchi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bibimbap
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#36 Skeloboy 17 år siden

I aften vil jeg lave følgende:

Det lette først:
Stege en flanksteak
Skære nogle nye kartofler i halve, smid olie, salt og rosmarin på

Og dertil en rødvinsglace...noget med noget reduceret fond med rødvin.

Og så nok nogle grøntsager af en eller anden art...
Gravatar

#37 elwood 17 år siden

mmmmm... kød....
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 davenport 17 år siden

Vi tager sku til stranden og får noget grillmad. Er færdig for i dag!!
Gravatar

#39 davenport 17 år siden

Det er bare klamt at få grillmad til aften. Jeg fortryder stadig..
Tror jeg vil lave nogle frikadeller med sovs og kartofler til aften. Trænger snart til noget almindeligt mad. Den har stået på lortemad et stykke tid nu, og man får det jo ad helvede til af det.

Og jeg har været utrolig dårlig til at handle ind på det sidste, men det er jeg tit om sommeren af en eller anden grund. Det bliver kun til det man skal ha dén dag, og det er for dyrt.
Har dog en masse oksekød i fryseren, men det er fra min svigermors oprydning af hendes kummefryser, og jeg havde gæster og serverede tykke bøffer.. De duede bare ikke, så vi tør sku ikke rigtigt lave noget af det.

Tror snart ALT skal ud, og bare fyldes op på ny. Selv remuladen ryger!
Gravatar

#40 Syndrome 17 år siden

Jeg skal for en gangs skyld ikke selv lave mad! Jeg er på ferie hos en god ven, som laver alt arbejdet.. hmm.. burde jeg være en god gæst og hjælpe til? neaaah.. dovenhed er genialt! :)
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: