Gravatar

#51 jesperhp 17 år siden

Min fatter kreerer et par hakkedrenge med kartofler til i aften - ikke dårligt:) Til gengæld har han kun knap 5 forskellige retter på sit repetoir, så er ved at kende samtlige af dem ret godt.
Hvorfor er alle mesterkokke mænd, når det samtidig konsekvent er mødre der laver den bedste mad?
Gravatar

#52 tiany 17 år siden

#51 Sådan er det ikke hjemme hos os, hvis man da ellers kan kalde mig og mine kæreste for far og mor, selvom vi ikke har børn.
Jeg er en katastrofe i et køkken, det eneste jeg er god til er lasagne, så her er det herren i huset der laver maden.
Valar morghulis
Gravatar

#53 davenport 17 år siden

Jeg er også kokken hjemme hos os. Min kæreste kan godt, hvis hun gider, men det gør hun næsten aldrig, og jeg er også bedre til det, og mere kreativ.
Til gengæld kan hun bage, noget jeg aldrig bliver god til.

Vi spiste hos de grå igår, også hakkedrenge. Det var rart ikke selv at skulle lave mad, for jeg var extremt træt. (Hvilket min kørelærer også påpegede, da jeg gik i stå 2 gange i lyskryds i myldretrafikken..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#54 Skeloboy 17 år siden

#51 - min mor laver god mad, men på nogen områder er jeg blevet bedre end hende nu

#52 - lasdagne, kan jeg ikke finde ud af...kan bare ikke få den rigtige lasagne-smag

#53 - hader selv også at bage, men elsker at spise det:), så det er da en god lille arbejdsfordeling der

I går blev det til noget kyllingi paprika med frisk pasta:

- Forårsløg, hvidløg, rød peberfrugt og champignong svitses på en pande-
- kalkun vendt i paprika tilsættes og brunes
- paprika, salt og peber tilsættes
- Rødvin tilsættes og reduceres til det halve
- Lidt fløde tilsættes
- Det hele vendes i gryden med frisk pasta

+så bagte jeg sgu en masse boller, men det skyldes ganske enkelte jeg skal spare resten af måneden(damn you, Play.com)

Skriv ny kommentar: