Right on - og man kunne som tidligere nævnt sagtens have forklaret situationen uden at vise mailen. Det første indlæg var bare en "se hvor latterlige de er på filmz". Så ganske vidst var #2 ikke konstruktivt, men det var berettiget :) Man kan jo ikke være konstruktiv med nogen der troller - det var den fejl jeg senere begik til min store ærgelse (og næsten gentog med Ikea).
#89 Det kan man godt. Hvis mailen/brevet ikke indeholder oplysningerne af privat karakter eller andet indhold, der kan misbruges, så er der principielt ingen problemer i det, men derfor bør man naturligvis som udgangspunkt sikre sig, at der ikke er nogen, der har noget imod det (hvilket der åbenbart var siden den blev slettet, men det synes jeg også var et lidt unødvendigt skridt).
#87 Hvordan foreslår du, jeg skulle "håndtere det internt"? Jeg kunne immervæk ikke føre en begribelig samtale med PelleH på nogen måde på noget tidspunkt. Jeg kunne fortsætte med at ignorere ham, ja, men for mig at se, er det for usikkert, hvor meget det ville hjælpe i længden, i fald han skulle vise sig at være vedholdende. Nu var det jo heller ikke sådan, at jeg prøvede at få ham bandlyst fra Filmz eller - for den sags skyld - hængt ham op på en advarsel. Jeg spurgte ærbødigt Filmz-redaktionen, om ikke de ville hjælpe med at rette sagen ud, og det har de, synes jeg, efterfølgende gjort flot og ulasteligt. Ingen har, så vidt jeg kan se, lidt overlast.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Der har laenge vaeret tale om at det kunne vaere fedt med Filmz-Tshirts... Hvad med ogsaa at lave nogle sko med Filmz-logo i ordentligt stoerrelse, saa alle dem med for smaa sko ikke behoever have ondt i foedderne laengere?! Bare en ide inspireret af denne traad... ;-)
#95 hmm må man være oprørsk, og lave t-shirts'ne med det gamle logo, det nye er skam fin nok, men egner sig bare ikke rigtig til t-shirt logo, synes det er lidt for poppet hehe 8-)
Eller også sku man bare lave et på T-shirten i sort og hvid.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 Patriarch 19 år siden
Right on - og man kunne som tidligere nævnt sagtens have forklaret situationen uden at vise mailen. Det første indlæg var bare en "se hvor latterlige de er på filmz". Så ganske vidst var #2 ikke konstruktivt, men det var berettiget :) Man kan jo ikke være konstruktiv med nogen der troller - det var den fejl jeg senere begik til min store ærgelse (og næsten gentog med Ikea).
#92 putandtake 19 år siden
#93 nakalay 19 år siden
Nu var det jo heller ikke sådan, at jeg prøvede at få ham bandlyst fra Filmz eller - for den sags skyld - hængt ham op på en advarsel. Jeg spurgte ærbødigt Filmz-redaktionen, om ikke de ville hjælpe med at rette sagen ud, og det har de, synes jeg, efterfølgende gjort flot og ulasteligt. Ingen har, så vidt jeg kan se, lidt overlast.
#94 filmz-Bruce 19 år siden
Gi' mig chancen, så poster jeg Muhammed tegningerne igen :)
#95 McPeter 19 år siden
#96 DarkLight 19 år siden
#97 McPeter 19 år siden
#98 elwood 19 år siden
Eller også sku man bare lave et på T-shirten i sort og hvid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 dyg 19 år siden
#100 Bates 19 år siden