Gravatar

#81 filmz-ikea-fan 19 år siden

Tja, det var også en måde at besvare mit spørgsmål på :-)

aahhh, du er en af dem.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#82 Patriarch 19 år siden

:-)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#83 putandtake 19 år siden

#82 Patriarch, jeg synes du skulle stoppe med at skrive flere indlæg i den her tråd. ikea-fan har helt ret i, at når du starter med at skrive "Du er vist mongol", så fortjener du ikke at blive seriøs, og det kan du heller ikke undskylde med tidligere "god opførsel".
Gravatar

#84 Patriarch 19 år siden

Det må du gerne mene, og det skal være dig vel ondt. Men at lave denne tråd var flabet og dumt - seriøs dumt - Det gør man bare ikke. Jeg kaldte en spade for en spade og trak så i land da jeg selv synes at det var lige i overkanten hvis nu jeg havde misforstået hans intentioner. Det havde jeg ikke.
Gravatar

#85 putandtake 19 år siden

#84 Vi kan godt blive enige om, at pelleh ikke havde noget at brokke sig over, men at han gerne ville høre, hvad andre mente om hans advarsel, ser jeg egentligt ikke noget forkert i.

Det undre mig også lidt, at der i indlæg #1 nu står
[Indhold slettet af admin]
- særlig kontroversiel var beskeden da unægtelig ikke....
Gravatar

#86 Patriarch 19 år siden

Næææ... men den var tiltænkt ham, og man offentliggøre ikke privat korrespondence - sådan er det bare. Man kunne have spurgt om andres mening uden at poste selve brevet.

Jeg vil mene du giver ham for meget credit hvis du ikke tror han havde 'trouble maker' intentioner da han postede. Derudover er ladge tonen i hans post i den grad op til øretæver.
Gravatar

#87 DarkLight 19 år siden

#74:
For klarhedens skyld, så synes jeg ikke du har fortjent denne tråd, og det er i dén grad ufint spil af PelleH at oprette denne tråd.

Derudover synes at dette:
Grunden til, at jeg bad redaktionen om at gøre pelleh opmærksom på, at jeg ikke ønsker at diskutere med ham længere, er, at pelleh åbenbart ikke uden videre ville imødekomme mit ønske om, at stoppe den dengang igangværende mudderkamp. Min bevæggrund for at bede om dette stop var ikke bare for mit eget velbehag, men mest fordi, pelleh syntes at bære sit nag med sig over i flere og flere tråde, hvilket efter min overbevisning hurtigt kunne dreje nogle måske ellers udmærkede diskussioner af sporet til ærgelse for en masse uimplicerede.
Er hvor kæden hopper lidt af. Jeg synes det er overkill, og at man sagtens kunne håndterer den slags internt uden at skulle have storebror inde i billedet. Om ikke andet så ignorer da manden. Den slags ting lever af opmærksomhed.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#88 filmz-lbw 19 år siden

Jeg ser egentlig ikke noget galt i pelleh's oplæg til debat (men jeg kan heller ikke se mailen). Blev det antydet i mailen, at det var fortroligt? De fleste her i tråden (måske lagoni undtaget) ville poste links til billeder af Jennifer Anistons bryster i pressefrihedens navn, hvis de altså havde dem - så ingen er hellige.

Hvis crewet skulle slå ned på noget, er det da rygklapperi og medløbere. Nå ja og så kommentarer som #2.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#89 DarkLight 19 år siden

Man offentliggør ikke privat korrespondance. Længere er den simpelthen ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#90 filmz-lbw 19 år siden

#89 Det er jo så et fortolkningsspørgsmål, om mailen har almen interesse. Jeg har ikke set den, men jf. oplægget ser den ud til at understøtte hans kritik.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: