Det er lidt sjovt det her... Har oplevet det samme på andre forums. Der er altid en eller anden der føler sig udenfor, fordi nogle andre har et eller andet sammen - og så får vedkommende det i sin hjerne til at se ud som om der er en slags inderkreds eller konspiration mod vedkommende selv.
Pelleh - jeg kan ikke erindre at du selv har taget aktivt del i at skabe et godt miljø her - det er måske derfor du føler dig tilsidesat og ikke en del af et eller andet "godt selskab".
Mange her hygger sig med hinanden - og nogle gange går nogle over stregen. Nogle gange bliver der også sagt undskyld for en fejltolkning. Hovedsagen er at man ønsker at være en del af et fællesskab. Hvis man har noget at bidrage med - så sker det som regel også.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#57 sag? jeg kan da love dig for at jeg har en 'sag'. jeg har blot valgt ikke at 'anmelde' nakalay fordi jeg syntes det var for taabeligt.
#59 hold dog op, du startede ud med et angreb, det kan du ikke loebe fra. desuden, jeg er ligeglad med 'respekt' herinde, det er jo alligevel ikke andet end en flok anonyme bag deres computere.
#58 Ja det tror jeg, de er trods alt voksne mennesker der ikke bare sidder og ligner sure gamle smagsdommere henne i hjørnet.
Det kan da godt være at du synes det virker til at vi er en masse "gamle" der rotter sig sammen mod dig nu, men det er da kun fordi du selv lægger op til det efter min mening. Du vælger at springe ledet over med at spørge admins for at få uddybet situationen eller stille spørgsmål ved håndteringen, fordi du mener de ikke er kompetente til at give dig en ordentlig behandling. Hvad er det så lige du vil opnå ved at pisse på dem på den her måde? (og ja jeg mener du pisser på dem med
#56 ja, og du tror serioest selv de ville goere noget ved det?
#63 Det prøver jeg ikke at løbe fra - det vedkender jeg mig fuldt ud. Din post fortjene ikke ummidelbart andet - Og det er tydeligt at du ikek VIL forstå - at du bare er en trold... For mig at se var det spild at prøve at imødekomme dig.
ja i har saa ret, jeg foeler mig udenfor og alle rotter sig sammen imod mig og jeg har startet denne traad udelukkende for opmaerksomhed.... (igen, sarkasme for de det ikke helt koerer rundt for)
utroligt man kan vaere saa blind i sit eget selvfederi at man ikke kan se der foregaar noget fuldstaendigt forkert.
men taenk i det mindste over dette, hvis jeg er saa langt ud i mine argumenter, hvorfor bruger i saa overhovedet tid paa at forsvare det?
Ja - det var også dumt vi brugte tid på det. Du er en trold.
Så nu tror jeg bare jeg vil give dig en sviner istedet når du trolder... det er ikke lige så meget spild af tid. Det er hurtigere og sjovere end at prøve at tale rationelet med mindre begavet.
#61 filmz-Kadann 19 år siden
Ah, så du vil gerne have opmærksomhed.. point taken og tråd ignoreret. :)
#62 Kalle Ferm 19 år siden
Pelleh - jeg kan ikke erindre at du selv har taget aktivt del i at skabe et godt miljø her - det er måske derfor du føler dig tilsidesat og ikke en del af et eller andet "godt selskab".
Mange her hygger sig med hinanden - og nogle gange går nogle over stregen. Nogle gange bliver der også sagt undskyld for en fejltolkning. Hovedsagen er at man ønsker at være en del af et fællesskab. Hvis man har noget at bidrage med - så sker det som regel også.
#63 filmz-pelleh 19 år siden
#59 hold dog op, du startede ud med et angreb, det kan du ikke loebe fra. desuden, jeg er ligeglad med 'respekt' herinde, det er jo alligevel ikke andet end en flok anonyme bag deres computere.
#61 praecis som dig selv, tykke ;-)
#62 foeler sig udenfor? den var nu meget god.
#64 cyberzed 19 år siden
Det kan da godt være at du synes det virker til at vi er en masse "gamle" der rotter sig sammen mod dig nu, men det er da kun fordi du selv lægger op til det efter min mening.
Du vælger at springe ledet over med at spørge admins for at få uddybet situationen eller stille spørgsmål ved håndteringen, fordi du mener de ikke er kompetente til at give dig en ordentlig behandling.
Hvad er det så lige du vil opnå ved at pisse på dem på den her måde? (og ja jeg mener du pisser på dem med )
#65 Kalle Ferm 19 år siden
#66 Patriarch 19 år siden
#67 filmz-pelleh 19 år siden
utroligt man kan vaere saa blind i sit eget selvfederi at man ikke kan se der foregaar noget fuldstaendigt forkert.
men taenk i det mindste over dette, hvis jeg er saa langt ud i mine argumenter, hvorfor bruger i saa overhovedet tid paa at forsvare det?
kan i have det saa bra
#68 Patriarch 19 år siden
Så nu tror jeg bare jeg vil give dig en sviner istedet når du trolder... det er ikke lige så meget spild af tid. Det er hurtigere og sjovere end at prøve at tale rationelet med mindre begavet.
#69 filmz-pelleh 19 år siden
#70 Patriarch 19 år siden