patriarch, du er virkelig skarp, det maa vaere de kaempe hinkesten der goer det. lev du bare dit liv herinde, skal nok lade vaere at forstyrre dig mere i dine smaa illusioner.
det sjove er dog at du ikke engang kan vaere mere praecis i dine 'pointer' fordi der ingen er
Jeg prøver ikke at undskylde - tværtimod... jeg vedkender mig fuldt ud at jeg tog ham for at være en trold og kaldte ham mongol. Et par indlæg senere tænke jeg (fejlagtigt tilsyneladende) at det kunne være at jeg var for hurtig på aftrækkeren.
Fremover tror jeg bare jeg må stå ved min første indskydelse, og så istedet undskylde senere skulle jeg tage fejl.
Uha, sikke et masse postyr. Nuvel. Jeg har efterhånden været herinde længe nok til, at folk ved, at jeg har en relativt speciel humor, og at jeg til tider kan være useriøs - måske endda for useriøs i nogle tilfælde. Jeg er dog på ingen måde herinde for at skabe splid, og jeg mener da også selv, at jeg forstår at holde inde, hvis folk beder mig vare min mund. Grunden til, at jeg bad redaktionen om at gøre pelleh opmærksom på, at jeg ikke ønsker at diskutere med ham længere, er, at pelleh åbenbart ikke uden videre ville imødekomme mit ønske om, at stoppe den dengang igangværende mudderkamp. Min bevæggrund for at bede om dette stop var ikke bare for mit eget velbehag, men mest fordi, pelleh syntes at bære sit nag med sig over i flere og flere tråde, hvilket efter min overbevisning hurtigt kunne dreje nogle måske ellers udmærkede diskussioner af sporet til ærgelse for en masse uimplicerede.
Jeg forstår dog ikke helt, hvorfor denne sag endnu engang skal vendes på de offentlige fora.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Forstår du det slet ikke Nakalay?!? Verden er uretfærdig og man må starte et sted - pelle har valgt at åbne vores øjne for den facistiske og menneskerettighedsundertrykkende uretfærdighed der florere her på filmz! Sådan der! :)
haha, ganske vel eksekveret. Du skjuler undskyldningen i en sætning hvor du udtaler at du ikke prøver at undskylde, meget flot.
Og lad mig så høre engang. Du beder manden om at tage dig seriøst i indlæg #6. Vil du mene at det er berettiget, når du i dit første indlæg kalder manden for en mongol?
Min ydmyg mening er, at du med indlæg #2 giver fuldsændig afkald på at blive taget alvorligt i denne tråd, og burde eftefølgende have holdt dig helt væk. I stedet fortsætter du med at piske en stemning op, og holde tråden i live med henblik på at gøre det til en gang mudderkastning.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Du har ret så langt at hvis man ikke kender mig herinde fra og som ny ser at jeg først kalder manden mongol, og så vil føre seriøs debat - at det er svært at tage seriøst. Men når man ellers kender mig og ved hvorledes jeg ellers gebærder mig herinde, så tror jeg nu nok man kan tage det seriøst.
Men uafhængigt af om jeg kan tages seriøs eller ej - så synes jeg at pelles indlæg her i tråden, også dem henvendt til andre, underbygger mine første indlæg - og det er tydeligt at han troller. Jeg var bare så dum at jeg i et svagt øjeblik forsøgte at imødegå ham.
Og jeg er lidt bange for at jeg er ved at hoppe i fælden igen med dig? Eller er du indstillet på at forholde dig rationelt til de svar jeg giver?
Men når man ellers kender mig og ved hvorledes jeg ellers gebærder mig herinde, så tror jeg nu nok man kan tage det seriøst.
pelleh kender dig tilsyneladende herinde fra, og jeg har på fornemmelse han godt kan tage det seriøst. Gad vide hvor mange andre der er?
Og pelleh troller ikke, han kritisere forholdene i en hård tone.
Og jeg er lidt bange for at jeg er ved at hoppe i fælden igen med dig? Eller er du indstillet på at forholde dig rationelt til de svar jeg giver?
Se nu gør du det igen. Du indleder debatten med at kalde mig en irrationel troll. Det kan da ikke komme bag på dig at folk så bliver negativt disponeret over for dig.
Så et lige så relevant spørgsmål kunne være , om du er indstillet på at forholde dig rationelt til kritikken?
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Har lige set mig omkring hvad du har skrevet og hvad andre har skrevet om dig - du ER jo en trold! Synes nok jeg kunne fornemme det på dine indlæg. Jeg tror vi stopper her :)
#71 filmz-pelleh 19 år siden
det sjove er dog at du ikke engang kan vaere mere praecis i dine 'pointer' fordi der ingen er
#72 filmz-ikea-fan 19 år siden
Ovenstående quote finder jeg afsindig morsom, når man tænker på at dit første indlæg (indlæg #2) var
Man kunne få det indtryk at du bevidst prøver at starte ballade. Hvad gør det dig til?
/me venter spændt på den dårlige, men sandsynligvis ganske opfindsomme, undskyldning.
#73 Patriarch 19 år siden
Fremover tror jeg bare jeg må stå ved min første indskydelse, og så istedet undskylde senere skulle jeg tage fejl.
#74 nakalay 19 år siden
Grunden til, at jeg bad redaktionen om at gøre pelleh opmærksom på, at jeg ikke ønsker at diskutere med ham længere, er, at pelleh åbenbart ikke uden videre ville imødekomme mit ønske om, at stoppe den dengang igangværende mudderkamp. Min bevæggrund for at bede om dette stop var ikke bare for mit eget velbehag, men mest fordi, pelleh syntes at bære sit nag med sig over i flere og flere tråde, hvilket efter min overbevisning hurtigt kunne dreje nogle måske ellers udmærkede diskussioner af sporet til ærgelse for en masse uimplicerede.
Jeg forstår dog ikke helt, hvorfor denne sag endnu engang skal vendes på de offentlige fora.
#75 Patriarch 19 år siden
#76 filmz-ikea-fan 19 år siden
haha, ganske vel eksekveret. Du skjuler undskyldningen i en sætning hvor du udtaler at du ikke prøver at undskylde, meget flot.
Og lad mig så høre engang. Du beder manden om at tage dig seriøst i indlæg #6. Vil du mene at det er berettiget, når du i dit første indlæg kalder manden for en mongol?
Min ydmyg mening er, at du med indlæg #2 giver fuldsændig afkald på at blive taget alvorligt i denne tråd, og burde eftefølgende have holdt dig helt væk. I stedet fortsætter du med at piske en stemning op, og holde tråden i live med henblik på at gøre det til en gang mudderkastning.
#77 Patriarch 19 år siden
Men uafhængigt af om jeg kan tages seriøs eller ej - så synes jeg at pelles indlæg her i tråden, også dem henvendt til andre, underbygger mine første indlæg - og det er tydeligt at han troller. Jeg var bare så dum at jeg i et svagt øjeblik forsøgte at imødegå ham.
#78 filmz-ikea-fan 19 år siden
pelleh kender dig tilsyneladende herinde fra, og jeg har på fornemmelse han godt kan tage det seriøst. Gad vide hvor mange andre der er?
Og pelleh troller ikke, han kritisere forholdene i en hård tone.
Se nu gør du det igen. Du indleder debatten med at kalde mig en irrationel troll. Det kan da ikke komme bag på dig at folk så bliver negativt disponeret over for dig.
Så et lige så relevant spørgsmål kunne være , om du er indstillet på at forholde dig rationelt til kritikken?
#79 Patriarch 19 år siden
Har lige set mig omkring hvad du har skrevet og hvad andre har skrevet om dig - du ER jo en trold! Synes nok jeg kunne fornemme det på dine indlæg. Jeg tror vi stopper her :)
#80 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com