Gravatar

#1 filmz-thomas _h 19 år siden

...ville være dejligt. Så det må vi gøre noget ved:

http://www.mandril.skrivunder.dk/index.php

Ja chancen for det virker er minimal, men jeg har nu sat min autograf. Man kan jo lige så godt prøve. Når vi så har en ordentlig sjat, så ryger den direkte til mandrildrengene og til DR.
Gravatar

#2 Æsop9000 19 år siden

Chancen er lille...... men det er jo mandrillen.

KAN DU SÅ FORSTÅ DET MARIANNE
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#3 Bates 19 år siden

De skulle hellere udgive ALLE afsnit på dvd, men det bliver det desværre nok aldrig til. :/
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

Ah der ville jeg altså godt lige ha haft lidt mere forberedelsestid!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Collateral 19 år siden

Syntes ikke man skal genoptage noget der er færdiggjort, og nærmest er blevet et kult fænomen herhjemme. Det ville også ødelægge Caspers pointe sidst på en af DVD'erne om at det de lavede var fordi de havde det sjovt med det, ikke for at lave det seerne "vil have". Lad os da hellere se nye ting fra de samme bagmænd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Kalle Ferm 19 år siden

Selvfølgelig underskrevet - ligesom nazisterne.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 maniac 19 år siden

#5 Det er en underskrift indsamling for et den skal genudsendes, ikke genoptages. :)
Gravatar

#8 Collateral 19 år siden

#7 ohhh, sorry... Min fejl, skulle have læst nærmere, skrev min mening om det andet ja, jamen så må jeg da ind og stemme, har aldrig set andet end dvderne nemlig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 filmz-propagandapanda 19 år siden

Eller i det mindste bare en DVD-samling med Scene Selection, således at man kan finde lige præcis den sketch man leder efter. Mage til rodede dvd-udgivelser skal man da lede længe efter.
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

#5, øh? Casper pointe røg definitivt med 9 af 10 og Grib Mikorfonen, synes du ikke?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: