Gravatar

#11 nakalay 19 år siden

#9 Det er da bare om at indeksere gæsterne/indslagene selv, som vi andre har været nødsaget til. Ifald du kan stave, kan du fx bruge et ringbind. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#12 filmz-thomas _h 19 år siden

Problemet er jo at der er rettigheder på alle de sange de har brugt, og det har de ikke råd til/vil ikke betale. Så en dvd-udgivelse virker ret umulig.

Meeen hvis de nu kommer tilbage på dr2, skal man da lige have optaget alle sammen på en hdd recorder :)
Gravatar

#13 Collateral 19 år siden

#10: Tjoo måske, de to programmer er noget møg. :( Men håber på at det er noget midlertidigt halløj halløj, som han kommer ud af, og at der så kommer nogle flere nye stand-up ideer fra ham.

Men man må sige at den eneste der har kunnet formå og holde sig til at lave nye ting, inden for stand-up er Anders "Anden" Matthesen, faktisk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 filmz-thomas _h 19 år siden

Sjovt nok synes jeg faktisk ret godt om 9:10 efter Casper er kommet ved roret. Grib mikrofonen er dog en helt anden snak :S
Gravatar

#15 Collateral 19 år siden

Ja, 9 ud af 10, kunne så også kun blive bedre, for fuck Annette Heick er lam til at fyre jokes af.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 filmz-canner 19 år siden

#13, "Men man må sige at den eneste der har kunnet formå og holde sig til at lave nye ting, inden for stand-up er Anders "Anden" Matthesen, faktisk."

At proklamere at Anden ikke har solgt ud efter sit 'Søvnløs'-album må siges at være noget nær hovedløst ;) Det virker dog ikke som om det er det nu mener. Men forstår jeg dig ret ved at du nævner Mandrillen som værende stand-up? For der er jeg gået lidt galt. Det er vel sketches og ikke stand-up-comedy som sådan.
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#17 Collateral 19 år siden

Hovedløst? Han afprøver forskellige genre? Det er da interessant.

Jeg ved godt det ikke er stand up. Men det er jo en gruppe stand uppere der står bag, det var hvad jeg mente.
Gravatar

#18 nakalay 19 år siden

#17 Hvad mener du med, "at den eneste der har kunnet formå og holde sig til at lave nye ting, inden for stand-up er Anders "Anden" Matthesen"? Jeg ved ikke helt, om jeg har misforstået dig grundet manglen på grammatik i dit indlæg, eller om du bare tager fejl. :)
Gravatar

#19 Collateral 19 år siden

Grammatik, åh ja, det er vores alles last (synges eventuelt)

Jeg kan stave, men grammatik kan være svært at tænke over nå man lige er ivrig ;) Nårh men det jeg mener er, at Anden laver nye ting hele tiden, ligesom han siger han vil, hvor vi snakkede om at Casper Christensen, måske svigter løftet om ikke at lave "plat underholdnings tv", i det han laver "Grib mikrfonen".
Gravatar

#20 nakalay 19 år siden

#19 Hvornår har Casper lovet det? Casper laver i det mindste glimrende underholdning som Klovn ved siden af; i mine øjne har Anden ikke lavet noget nævneværdigt - på noget tidspunkt.

Skriv ny kommentar: