Gravatar

#21 davenport 19 år siden

Det er derfor du skal lære det der humor, Nakalay ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 nakalay 19 år siden

#21 Mandrillen er humor, Terkel i knibe er ikke. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#23 Collateral 19 år siden

#20: Jeg syntes alt anden har lavet er meget mindeværdigt, men den brede sti der hedder mening skiller os vidst lige her ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#24 filmz-canner 19 år siden

Det jeg mener med hovedløst er at jeg synes "Søvnløs" er det mest pinlige forsøg, jeg har hørt, af hvilket der skulle forestille en seriøs pladeudgivelse fra en kunstner, der tidligere har lavet rap-musik. Elendige rim og et endnu mere elendigt flow..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?

#25 19 år siden

9: U said it! Det stinker max. Fint nok at de prøver at lave det lidt skørt med deres ombytning af venstre/højre og så videre, men dét dér er altså ren chikane!

Nakalay: Jeg var/er selv Mandril-fan, men jeg har da også grinet godt af Andens Jul på Vesterbro (og en lille smule af Terkel-filmen). Det var sgu da godt, omend det ikke var sort humor.
Gravatar

#26 filmz-Bartman 19 år siden

Nej det gjorde den vel egentlig ik.. det han siger er jo at han de lavde det kun fordi det var det de havde lyst til, og grunden til at han laver 9 ud af 10 og grib mikrofonen er vel også fordi det er det han har lyst til!!.. Grib Mikrofonen stiker virkelig, men efter casper er kommet på 9 ud af 10 er det fandme blvet sjovt!!!

Ja den cd er sku lidt en stinker.. men igen det er jo den slags han ka li.. problemt er bare at den Østkyst hustlers agtige rim og flow døde for lang tid siden.. Udover det ligner hans single RIGTIG meget en sang fra Jokerens cd der kom først.. mener den hedder "Nogen Spørgsmål" eller sådan noget
Gravatar

#27 Bates 19 år siden

#26 - Østkyst Hustler stinker og har alle dage stunket! :D

for at bruge hans eget udtryk.
Gravatar

#28 Collateral 19 år siden

#24 + 26 + 27: Don't agree
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 myggen 19 år siden

#20: Jeg ved ikke om man kan sige han har lovet ikke at lave plat tv, meeen...:

http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/articl...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#30 Collateral 19 år siden

Syntes jeg han gjorde i hans tale på slutningen på den ene af mandril dvderne

Skriv ny kommentar: