Gravatar

#51 evermind 15 år siden

Denne gang er det vist kun The Great Dictator, jeg mangler at se ( - sorry, bruce). Gode titler, især The Nightmare Before Christmas, som vil være at finde langt, langt oppe på min liste. Ichi the Killer ville til gengæld aldrig finde vej dertil.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#52 inflector 15 år siden

#51 Ichi ville tilgengæld finde en prominent plads i min bottom 100 lister :=)

Ellers igen en række fine film. Shawshank er helt klart en af mine favoritter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#53 filmz-jonasgr 15 år siden

Texas Chainsaw og Ichi er jeg ikke så begejstret for, men ellers er det rigtig gode film. Jeg er glad for at se Amélie på listen. Den er jeg nemlig begejstret for.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#54 BN 15 år siden

#49:

Jeg er med på 'The Great Dictator', 'The Shawshank Redemption' og 'Monty Python and the Holy Grail'. Herlige film.

Nr. 30 'Amélie' slukkede jeg for efter 15 minutter. Sjældent har jeg set så affekteret, fjollet og anstengende en stil.

Nr. 32 'The Texas Chainsaw Massacre' er den mindst uhyggelige gyser jeg nogensinde har set. På mig virker den aldeles tåbelig, ja, det ligner fuldstændig en lallet og fjollet parodi, når Leatherface går amok med motorsaven. Og at skuespillet er så pinligt ringe, gør det ikke ligefrem bedre.

Nr. 37 'The Exorcist' er en teknisk vellavet og ganske klam film, men jeg har mere end svært ved at tage emnet alvorligt, og derfor lykkes filmen ikke rigtigt.

De fire øvrige film har jeg ikke set.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#55 Lord Beef Jerky 15 år siden

Haha, sjovt med alt det Ichi hate.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#56 Åkepool 15 år siden

De fire film jeg har set denne gang, er alle topklasse. Især er jeg meget glad for at du inkluderer "The Exorcist", som i mine øjne er bedste gyser ever og din beskrivelse af den er rigtig god. På min liste, ville den så ha' ligget adskillige pladser længere oppe.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#57 AP 15 år siden

Jeg må sige, at denne liste er den mest interessante jeg har set på filmz indtil videre :-)
(jeg har selvfølgelig heller ikke set så mange endnu)..
Gravatar

#58 wimmie 15 år siden

Det er i hvert fald din liste jeg har flest film til fælles med :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#59 MOVIE1000 15 år siden

denne her tråd har jeg slet ikke set, der er noget at indhente:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#60 MOVIE1000 15 år siden

okay nu har jeg kigget igennem jeg er meget enig i die hard og the godfather en film som du har fået mig til at tage ind på min næste film du skal se liste er Das boot, men ellers en rigtig go liste;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: