Gravatar

#11 gi-jones 19 år siden

Et andet forslag: En slags ønskeliste, lidt ligesom den de har på Axel. Det ville være fikst, og så eventuelt sammen med en prisalarm, der kunenn fortælle nå der var et tilbud på en af mine ønskefilm.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 allanmc 19 år siden

#11:
Jo det ville kunne lade sig gøre, hvis det er for et bestemt produkt hos en bestemt forhandler. Hvis det var det du mente:)? Den kommer også på ønskelisten, men de næste opdateringer af den art kommer nok ikke før efter jul, pga. eksamen osv.:/
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#13 gi-jones 19 år siden

Det skulle jo helst være sådan, at man ud fra ønskelisten kunne finde den billigste udgave den dag man vælger at købe den, men jeg kan godt se at man er nød til at gemme et bestemt produkt.
Gravatar

#14 allanmc 19 år siden

Altså prisalarmen kunne jo også ordnes sådan at den forholder sig til prisen på en bestemt ønskeliste-søgning, hvis det er det du hentyder til? Så kræver det bare at brugeren har lavet ordentlige søgninger, så udelukkende relevante titler vises som resultater:)
Gravatar

#15 allanmc 19 år siden

@gi-jones:
Jeg har kigget lidt nærmere på problemet med søgning på små simple titler. I princippet er det ikke noget problem at gøre som du nævner, men hvad skulle der så ske når brugeren vælge at sortere efter f.eks. pris, titel, dato, etc.?
Gravatar

#16 gi-jones 19 år siden

Det er sgu et godt spørgsmål. Problemet er jo at ikke alle forhandlerne opgiver de samme titler på de samme ting, og når man eksempelvis søger på Lost vil man jo også gerne finde begge sæsoner i ale udgaver, men man vil helst være fri for Lost in Space.

Men er det muligt at sortere efter relevans bare i titlerne? Så kunne man jo lave et system der gjorde det muligt at sætte flueben ud for de titler man ønskede at undersøge nærmere og så på den måde manuelt frasortere resten.
Gravatar

#17 allanmc 19 år siden

Hmm, hvad med sådan noget bolsk søgning som f.eks. google?
Der kan du f.eks. søge efter:
Lost -"In Space" -"In Time"
Gravatar

#18 McPeter 19 år siden

#17 - det lyder som en god idé! (mener selv jeg foreslog den for meget lang tid siden da jeg ikke ku finde ud af de jokersøgninger...) ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#19 allanmc 19 år siden

Den søgemetode må vel gerne erstatte alle andre så ik'? Altså der er vel alligvel ikke nogen der bruger "Eksakt" vel? Den giver jo sjældent nok resultater;)
Gravatar

#20 lagoni 19 år siden

Kunne det måske gøres sådan at man ved 'Prisændringer' kan vælge den/dem man vil søge ved, så man selv markerer i stedet for at fjerne markeringer. Tror at der der - i modsætning til den almindelgie prissøgning - bliver søgt mere på få butikker end på alle sammen.

Ellers en fin side :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: