Okay, nu ved jeg du tager pis på mig. På mcdvd.dk (snakker vi om samme side?) har jeg til venstre for det danske flag kun en menu, der hedder Info, og indeholder punkterne Crawlers, Links og Contact.
Aaah, nu ved jeg hvad problemet er. Min defaultede åbenbart til engelsk, som har andre menuer og muligheder. Klikker man på det danske flag, ser siden noget anderledes ud. Det var jo ikke til at vide :)
Hmm, underligt. Jeg mener altid min har været dansk, både her (sidder i grupperum på skolen) og derhjemme. Men så længe du fandt ud af det, så går det nok :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 aknot 19 år siden
Det må den gerne for min skyld.
og tak for en god side.
#22 myggen 19 år siden
Var der ikke noget med en wap-adgang til mcdvd, så man kunne tjekke priser mens man stod i en butik? Jeg mener der var snak om det engang.
Det ville alternativt være cool med en lille java-app, med et søgeinterface, favoritsøgninger etc., som kunne køres på mobiltelefoner (ala GMails).
#23 dyg 19 år siden
#24 myggen 19 år siden
Edit: Jeg kan stadig ikke se det, skal man have en profil/være logget ind?
#25 dyg 19 år siden
#26 myggen 19 år siden
Aaah, nu ved jeg hvad problemet er. Min defaultede åbenbart til engelsk, som har andre menuer og muligheder. Klikker man på det danske flag, ser siden noget anderledes ud. Det var jo ikke til at vide :)
Tak for hjælpen!
#27 dyg 19 år siden
#28 allanmc 19 år siden
#29 myggen 19 år siden
Så mangler jeg bare java-app'en :)
#30 allanmc 19 år siden
Vinderen blev canner her fra filmz.dk!
Tak til de 44 der deltog ;)