McPeter: Det sker skam noget med dem, på et tidspunkt:) Det bliver desværre nok bare først efter jul, da jeg har alt for travlt på universitet for tiden:/ Men opdateringerne vil komme! :)
canner: Jeg skulle gerne få dem sendt afsted til dig i løbet af lørdag. Omend det er 2 meget forskellige film du får, så er de begge gode - dog på 2 vidt forskellige måder :P Hvis du da ikke allerede har set dem;)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#36 - ok det er bare super. :-) kom bare til at tænke på dem og savner utroligt meget at kunne gemme standard-instillinger til når jeg skal søge på prisændringer... :-)
Jeg ved godt at det nok ikke lige står øverst på jeres ønskeliste... Men da det viste sig at være ret nemt, har jeg prøvet at filtføje en lidt mere standardiseret søge-mulighed, så man kan bruge de kendte operatorer, fra f.eks. google. Indtil videre hedder den bare "Smart", men senere, når den er gennemtestet, skal den nok overtage de 3 andre:)
Et eksempel: +drømmen -"det hvide slot" -ask* -lever
En kort operator forklaring, til de der er i tvivl: + = Ordet skal være tilstede. - = Ordet må ikke være tilstede. ".." = Bruges til at omklamre tekst-udpluk. * = Wildcard, hvis endelsen af ordet er ukendt. ingen = Ordet må være tilstede.
Bemærk: Ord på 3 bogstaver, og under, ignoreres.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#31 dyg 19 år siden
Nå, men tillykke til canner :]
#32 davenport 19 år siden
#33 allanmc 19 år siden
#34 McPeter 19 år siden
hvad sker der iøvrigt med mine forslag i #1?
#35 filmz-canner 19 år siden
Mange tak!
#36 allanmc 19 år siden
Det sker skam noget med dem, på et tidspunkt:) Det bliver desværre nok bare først efter jul, da jeg har alt for travlt på universitet for tiden:/ Men opdateringerne vil komme! :)
canner:
Jeg skulle gerne få dem sendt afsted til dig i løbet af lørdag. Omend det er 2 meget forskellige film du får, så er de begge gode - dog på 2 vidt forskellige måder :P Hvis du da ikke allerede har set dem;)
#37 McPeter 19 år siden
God weekend
#38 filmz-canner 19 år siden
igen tak for det :)
#39 allanmc 19 år siden
Et eksempel:
+drømmen -"det hvide slot" -ask* -lever
En kort operator forklaring, til de der er i tvivl:
+ = Ordet skal være tilstede.
- = Ordet må ikke være tilstede.
".." = Bruges til at omklamre tekst-udpluk.
* = Wildcard, hvis endelsen af ordet er ukendt.
ingen = Ordet må være tilstede.
Bemærk: Ord på 3 bogstaver, og under, ignoreres.
#40 McPeter 19 år siden
det ignoreres vel ikke når det står imellem "..."?