Gravatar

#131 stefsims 18 år siden

Æv, Jeg havde lavet en mcDVD og så kom det der My med og så tænkte jeg at det måtte jeg hellere tage med... Så jo, det er med :S
Kunne du ikke lave et lille logo i 16x16 pixel som jeg kan smide i zippen. Lige nu er der noget gnidder som jeg har trykket sammen.
Måske noget med en pangfarve som øjet ikke kan undgå at se ;D
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#132 McPeter 18 år siden

The plot thickens... ;-)

Nu mangler du snart kun at få den indlemmet i google's søgemaskine... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#133 allanmc 18 år siden

#131:
Jeg arbejder pt på at få lavet et lidt mere "kommercielt" design, hvis man kan kalde det det - så før jeg har bestemt mig for design, vil jeg ikke lave logo'er. Men kigger på det når jeg har valgt design:)
Det der mcMyDVD er pt. bare det jeg kalder brugerens personlige søgeliste - fremover vil det navn højstsandsynligt bare forsvinde ud i ingenting.... ;)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#134 dyg 18 år siden

#129 - Hmm, det virker ikke helt her. Første gang jeg kører en søgning kommer mcdvd op uden resultat, men søger jeg så igen, så virker det (indtil browseren genstartes).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#135 allanmc 18 år siden

#134, NayZe:
Ja det er helt korrekt - det havde jeg næsten helt glemt, men det er faktisk min, og ikke hans skyld:/ Det er en lille, måske mindre effektiv, foranstaltning jeg har lavet, for ikke at gøre det alt for nemt at crawle mine sider for produkterne, og derved bruge min lidt begrænsede båndbredde:)
Gravatar

#136 dyg 18 år siden

Ah, oki, helt fair :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#137 stefsims 18 år siden

#133 Godt så... :D
Du må gerne bruge det plugin jeg har lavet, tilpasse det og ligge det på din side.

#134 Jeg oplever det samme, men kan ikke gøre så meget ved det. Jeg tror det er databasen der gør det. Men hvorfor og hvordan man løser problemet aner jeg intet om.
Men to gange enter i søgebjælken kan bruges som midlertidig løsning. :)
Gravatar

#138 stefsims 18 år siden

Hmm. Jeg kan se, jeg skal til at lære at reloade siden inden jeg poster et indlæg. :]
Gravatar

#139 allanmc 18 år siden

#137:
Så er det ikke et problem mere:)
Gravatar

#140 allanmc 18 år siden

Update:)
Nyt domæne: mcDVD.dk.
Nyt design.
Lidt ekstra små-features hist og her.

Der kommer snart flere features - men kom endelig med flere forslag ;)

Skriv ny kommentar: