Æv, Jeg havde lavet en mcDVD og så kom det der My med og så tænkte jeg at det måtte jeg hellere tage med... Så jo, det er med :S Kunne du ikke lave et lille logo i 16x16 pixel som jeg kan smide i zippen. Lige nu er der noget gnidder som jeg har trykket sammen. Måske noget med en pangfarve som øjet ikke kan undgå at se ;D
#131: Jeg arbejder pt på at få lavet et lidt mere "kommercielt" design, hvis man kan kalde det det - så før jeg har bestemt mig for design, vil jeg ikke lave logo'er. Men kigger på det når jeg har valgt design:) Det der mcMyDVD er pt. bare det jeg kalder brugerens personlige søgeliste - fremover vil det navn højstsandsynligt bare forsvinde ud i ingenting.... ;)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#129 - Hmm, det virker ikke helt her. Første gang jeg kører en søgning kommer mcdvd op uden resultat, men søger jeg så igen, så virker det (indtil browseren genstartes).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#134, NayZe: Ja det er helt korrekt - det havde jeg næsten helt glemt, men det er faktisk min, og ikke hans skyld:/ Det er en lille, måske mindre effektiv, foranstaltning jeg har lavet, for ikke at gøre det alt for nemt at crawle mine sider for produkterne, og derved bruge min lidt begrænsede båndbredde:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#133 Godt så... :D Du må gerne bruge det plugin jeg har lavet, tilpasse det og ligge det på din side.
#134 Jeg oplever det samme, men kan ikke gøre så meget ved det. Jeg tror det er databasen der gør det. Men hvorfor og hvordan man løser problemet aner jeg intet om. Men to gange enter i søgebjælken kan bruges som midlertidig løsning. :)
#131 stefsims 18 år siden
Kunne du ikke lave et lille logo i 16x16 pixel som jeg kan smide i zippen. Lige nu er der noget gnidder som jeg har trykket sammen.
Måske noget med en pangfarve som øjet ikke kan undgå at se ;D
#132 McPeter 18 år siden
Nu mangler du snart kun at få den indlemmet i google's søgemaskine... ;-)
#133 allanmc 18 år siden
Jeg arbejder pt på at få lavet et lidt mere "kommercielt" design, hvis man kan kalde det det - så før jeg har bestemt mig for design, vil jeg ikke lave logo'er. Men kigger på det når jeg har valgt design:)
Det der mcMyDVD er pt. bare det jeg kalder brugerens personlige søgeliste - fremover vil det navn højstsandsynligt bare forsvinde ud i ingenting.... ;)
#134 dyg 18 år siden
#135 allanmc 18 år siden
Ja det er helt korrekt - det havde jeg næsten helt glemt, men det er faktisk min, og ikke hans skyld:/ Det er en lille, måske mindre effektiv, foranstaltning jeg har lavet, for ikke at gøre det alt for nemt at crawle mine sider for produkterne, og derved bruge min lidt begrænsede båndbredde:)
#136 dyg 18 år siden
#137 stefsims 18 år siden
Du må gerne bruge det plugin jeg har lavet, tilpasse det og ligge det på din side.
#134 Jeg oplever det samme, men kan ikke gøre så meget ved det. Jeg tror det er databasen der gør det. Men hvorfor og hvordan man løser problemet aner jeg intet om.
Men to gange enter i søgebjælken kan bruges som midlertidig løsning. :)
#138 stefsims 18 år siden
#139 allanmc 18 år siden
Så er det ikke et problem mere:)
#140 allanmc 18 år siden
Nyt domæne: mcDVD.dk.
Nyt design.
Lidt ekstra små-features hist og her.
Der kommer snart flere features - men kom endelig med flere forslag ;)