Ja altaå jeg har jo ikke fået noget endnu, men en lille mønt skulle det da gerne ende med:) Hver annonce har sin måde at indtjene penge på. Viasat skulle f.eks. gerne give en slat penge for hvert lead, altså hver person de får kontakt-oplysninger på.
Håber det er i orden at der er kommet lidt reklamer - ville jo være rart hvis jeg f.eks. kunne tjene webhotellet ind:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Endnu engang godt arbejde. Har dog et lille kritikpunkt - der er kun prisstigninger på min private søgeliste... kan du ikke lige prøve at gøre noget ved det?! ;-)
#145, McPeter: Hehe lyder til at du har tilføjet nogle uheldige varer, som stiger i steden for atfalde:)? Kan desværre ikke bestemme forhandlernes priser... desværre...;))
DVDpacific, bliver nok de næste der bliver tilføjet. Jeg har aldrig handlet ved dem, så jeg er lidt i tvivl om hvor vidt de udelukkende sælger R1 titler?
#141 weebs 18 år siden
#142 davenport 18 år siden
#143 allanmc 18 år siden
Håber det er i orden at der er kommet lidt reklamer - ville jo være rart hvis jeg f.eks. kunne tjene webhotellet ind:)
#144 davenport 18 år siden
#145 McPeter 18 år siden
#146 filmz-Bruce 18 år siden
Hvis du så lige kunne få DVDPacific under vingerne ;)
#147 allanmc 18 år siden
Hehe lyder til at du har tilføjet nogle uheldige varer, som stiger i steden for atfalde:)? Kan desværre ikke bestemme forhandlernes priser... desværre...;))
#148 allanmc 18 år siden
#149 McPeter 18 år siden
#148 - Umiddelbart tror jeg udelukkende de sælger R1... er dog ikke sikker, så dette svar kan nok ikke hjælpe dig særligt meget?! ;-)
#150 allanmc 18 år siden
- MovieZoo.dk tilføjet.
- Engelsk sprog tilføjet som mulighed. (Pga. tradedoubler krav:/)
- Flere filter-muligheder under Prisændringer.
DVDPacific kommer højst sandsynligt snart også med.