Lige for en sikkerheds skyld vil jeg lige sige at jeg godt er klar over at alle produkter fra Choices ikke er blevet tilføjet, selvom crawleren påstår at den er færdig. Kigger på det senere idag:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Så skulle rss-feeds gerne være med danske priser igen.
Laserdisken har ikke lige første-prioritet, men troede da umiddelbart ikke at de havde konkurrence-dygrtige priser? Men det kan da være jeg tager fejl:)?
_HiGhJaCkEr_ ja det de nettop efter forespørgsel fra en dahf-bruger. De indsætter priser for dig i min.- og maks.-boksene, således at du hurtigt kan finde f.eks. cd-wow.com's £4.99 titler:)
Jeg vil umiddelbart tro at grunden til at jeres "feeds" stadig er i £, skyldes at i bruger google eller netvibes - de cacher feedsne, så i har nok stadig en gammel cahch:/
#202, McPeter: Men jeg vil faktisk gerne vide hvorfor du ønsker laserdisken tilføjet - du er nemlig den 2. person der har foreslået dem...
#209: Jep bensons-world kommer også før eller siden. De 2 næste der bliver tilføjet, bliver nemlig højst sandynligt bensons og sendit - men rækkefølgen er ikke afgjort endnu:)
#201 allanmc 19 år siden
#202 McPeter 19 år siden
Min rss feed viser nu kun priserne i £. Kan man lave en ekstra option så man kan angive valuta? evt. /GBP/ eller /DKK/ etc?
Derudover ville jeg høre om du måske også får tilføjet laserdisken.dk på et tidspunkt?
Kanon side du har fået lavet - har sprængt mit DVD-budget for denne måned med en alt for høj faktor... ;-)
#203 allanmc 19 år siden
Tak for rosen:)
Så skulle rss-feeds gerne være med danske priser igen.
Laserdisken har ikke lige første-prioritet, men troede da umiddelbart ikke at de havde konkurrence-dygrtige priser? Men det kan da være jeg tager fejl:)?
#204 Bates 19 år siden
#205 weebs 19 år siden
#206 DarkLight 19 år siden
EDIT: Mit feed er i DK.
#207 allanmc 19 år siden
Jeg vil umiddelbart tro at grunden til at jeres "feeds" stadig er i £, skyldes at i bruger google eller netvibes - de cacher feedsne, så i har nok stadig en gammel cahch:/
#208 DarkLight 19 år siden
Netvibes - stadig med £.
Spot on :)
#209 jessup 19 år siden
http://www.bensons-world.co.uk/dvd-browse/dvd.asp
De har et kæmpe stor udvalg af World Cinema og Europæisk film.
De er ikke specielt billige men jeg brugte dem meget før i tiden
#210 allanmc 19 år siden
#209: Jep bensons-world kommer også før eller siden. De 2 næste der bliver tilføjet, bliver nemlig højst sandynligt bensons og sendit - men rækkefølgen er ikke afgjort endnu:)