Et par features, jeg ville sætte stor pris på: -se søgningerne i min searchlist enkeltvis (det bliver hurtigt uoverskueligt) -fjerne enkelte items i en gemt søgning (udgivelserne med samme titel, men ikke samme indhold fx) -sortere gemte søgninger efter prisændring -email alerts, når prisen ændrer sig efter på forhånd bestemte kriterier -at de enkelte steders porto fremgik af søgningerne
#210 - tja... som med resten af funktionen på din side, så skyldes det ren og sker dovenskab... ;-)
Fandt på det fordi jeg pt. sidder og er igang med at opdatere min ønskeseddel (inkl. den særskilte DVD-ønskeseddel naturligvis) da jeg snart fylder 25. I den anledning er jeg igang med at lægge min ønskeseddel online, med så mange links til de korrekte "ønsker" som muligt. Bruger normalt Axelmusic.dk til at linke til, da de har store covers så folk kan se hvilken version af en DVD jeg ønsker mig. Dog har laserdisken.dk nogle versioner og nogle film som Axelmusic.dk af en eller anden grund ikke har... Fx. A Perfect World som Axelmusic.dk godt nok har, men ikke har cover til.
Et andet eksempel er My Life Without Me som axel slet ikke har den danske version af.
På den måde ville jeg hurtige og ikke mindst nemmere kunne finde den af siderne der har en specifik film og cover til.
Derudover plejer jeg også at downloade covers til de film jeg har - fra axelmusic og laserdisken - og lægge ind i DVDProfiler.
Tænker bare at en søgning på kun disse to butikker ville gøre livet meeeeget nemmere for mig. :-D
Derudover har I ret - laserdisken er ikke så konkurrence-dygtige på prisen. Har faktisk kun købt Python & Ridderne hos dem fordi den blev billigst dér først... Prisen faldt dog hos alle de andre et par dage efter... :-)
#211: Tak for ideerne!:) - Første punkt skal jeg nok få implementeret. - Andet punkt kommer måske engang - det kan bare nemt hurtigt kunne blive noget kage:) - Tredje punkt kunne jeg selv godt tænke mig, men sidst jeg kiggede på det, kunne jeg ikke finde en holdbar løsning med den nuværende database-struktur - jeg kan prøve at kigge på det igen. - Emails.. Hmm tjoo... Den kan jeg lige tage op til vurdering;) - Porto har jeg også overvejet, ved ikke hvor brugbart det ville være, da det jo kan variere hvor mange dvd'er brugeren vil købe hos forhandleren.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#214: Ja okay:) Nettop mht. RSS-feeds, da har jeg tænkt mig at omstrukturere det lidt, så man næsten har samme muligtheder med RSS som på hjemmesiden - hvad angår prisændrings-siden, og søgelisten (inkl. den kommende enkeltvisnings-mulighed).
Jeg har tænkt mig at gøre det således at du under "Prisændringer" som det er nu, bare kan foretage de filter-indstillinger de vil. Hver gang du så opdaterer siden, så linker den til et RSS-feed med den tilsvarende filter-opsætning. Jeg vil tro at det er den nemmeste måde:)
Jeg ved ikke lige helt hvad du mener, priserne er da med i både prisændrings-feedet og søgeliste-feedet... Jeg har så godt nok lige opdaget at prisændrings-feedet viser ny pris i kr, og gammel pris i £ (hvis det er en £-forhandler). Retter jeg senere idag.
#211 filmz-kaotmus 19 år siden
-se søgningerne i min searchlist enkeltvis (det bliver hurtigt uoverskueligt)
-fjerne enkelte items i en gemt søgning (udgivelserne med samme titel, men ikke samme indhold fx)
-sortere gemte søgninger efter prisændring
-email alerts, når prisen ændrer sig efter på forhånd bestemte kriterier
-at de enkelte steders porto fremgik af søgningerne
#212 McPeter 19 år siden
Fandt på det fordi jeg pt. sidder og er igang med at opdatere min ønskeseddel (inkl. den særskilte DVD-ønskeseddel naturligvis) da jeg snart fylder 25. I den anledning er jeg igang med at lægge min ønskeseddel online, med så mange links til de korrekte "ønsker" som muligt. Bruger normalt Axelmusic.dk til at linke til, da de har store covers så folk kan se hvilken version af en DVD jeg ønsker mig. Dog har laserdisken.dk nogle versioner og nogle film som Axelmusic.dk af en eller anden grund ikke har...
Fx. A Perfect World som Axelmusic.dk godt nok har, men ikke har cover til.
Et andet eksempel er My Life Without Me som axel slet ikke har den danske version af.
På den måde ville jeg hurtige og ikke mindst nemmere kunne finde den af siderne der har en specifik film og cover til.
Derudover plejer jeg også at downloade covers til de film jeg har - fra axelmusic og laserdisken - og lægge ind i DVDProfiler.
Tænker bare at en søgning på kun disse to butikker ville gøre livet meeeeget nemmere for mig. :-D
Derudover har I ret - laserdisken er ikke så konkurrence-dygtige på prisen. Har faktisk kun købt Python & Ridderne hos dem fordi den blev billigst dér først... Prisen faldt dog hos alle de andre et par dage efter... :-)
#213 allanmc 19 år siden
- Første punkt skal jeg nok få implementeret.
- Andet punkt kommer måske engang - det kan bare nemt hurtigt kunne blive noget kage:)
- Tredje punkt kunne jeg selv godt tænke mig, men sidst jeg kiggede på det, kunne jeg ikke finde en holdbar løsning med den nuværende database-struktur - jeg kan prøve at kigge på det igen.
- Emails.. Hmm tjoo... Den kan jeg lige tage op til vurdering;)
- Porto har jeg også overvejet, ved ikke hvor brugbart det ville være, da det jo kan variere hvor mange dvd'er brugeren vil købe hos forhandleren.
#214 filmz-kaotmus 19 år siden
Et RSS feed på den specifikke side ville faktisk være mindst lige så godt som en email...
#215 allanmc 19 år siden
#216 filmz-kaotmus 19 år siden
#217 allanmc 19 år siden
#218 filmz-kaotmus 19 år siden
#219 allanmc 19 år siden
#220 filmz-kaotmus 19 år siden