#221, McPeter: Tak for linket:) Fyrer lige det samme svar af her, så jeg kan få noget feedback her:
Hvis i holder musen over spørgsmålstegnet ud for søge-boksen, så får i jeres svar:) Det er en wildcard søgning ja. Men hvis der ikke indtastes nogle wildcards, så behandles søgningen som *søgetekst*. Jeg tror jeg i løbet af weekenden giver mulighed for at vælge mellem følgende søge-muligheder: Sætning, alle ord, wildcard. Ville de være mere brugerventligt? Eller andre forslag:)?
Hmm ang. din begundelse for laserdisken, så er den nu liiiiiidt dårlig:) Det er jo ikke en cover-søger, men en prissøger;) Men nu du nævner cover, så viser min side nu covers for udgivelser fra: AxelMusix, Play, ChoicesUK og DVDPacific. De resterende kommer måske senere.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Yderligere har jeg under "Prisændringer" og "Søgning" gjort således at alle markeringer ved forhandler eller lagerstatus hurtigt kan markeres/afmarkeres, ved at klikke på "Forhandlere" og "Lagerstatus".
McPeter: Så kom der radio-knapper. Du kan nu selv vælge hvilken søgesyntaks du vil bruge:) Den jeg jeg tidligere har brugt hedder "Joker", og er standart. Hvad der er standart kan naturligvis ændres under brugernes søgeprofiler:)
En anden ting...det kan være det bare er mig, men er jeg ret sikker på at alle links fra din side til play.com ikke funker som de skal...f.eks. http://www.mcdvd.dk/?site_id=6 leder mig hen til http://tracker.tradedoubler.com/click?p=20047&... hvor firefox giver mig beskeden "Firefox can't establish a connection to the server at tracker.tradedoubler.com"
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
#228: Det var besynderligt. Alle links på min side virker for mig - det samme med de links du skriver der... Er det et problem du har haft længe? Hvis, så må det skyldes at du selv redirecter tradedoubler.com requests - f.eks. i din hosts.sam/lmhosts.sam fil, hvis du bruger Windows. Det er dog kun et gæt...:)
ja, det har været sådan lige så længe din side har være "i luften"... Den grund du giver lyder noget kryptisk og jeg aner ikke om du har ret, men det er et problem i både ie og firefox...og husk det er kun play.com links
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
#221 McPeter 19 år siden
Et par posts du måske skulle læse:
http://filmz.dk/forum/item/19285/#169
:-)
Var min begrundelse for Laserdisken god nok? :-)
#222 allanmc 19 år siden
Hmm ang. din begundelse for laserdisken, så er den nu liiiiiidt dårlig:) Det er jo ikke en cover-søger, men en prissøger;)
Men nu du nævner cover, så viser min side nu covers for udgivelser fra: AxelMusix, Play, ChoicesUK og DVDPacific. De resterende kommer måske senere.
#223 allanmc 19 år siden
Yderligere har jeg under "Prisændringer" og "Søgning" gjort således at alle markeringer ved forhandler eller lagerstatus hurtigt kan markeres/afmarkeres, ved at klikke på "Forhandlere" og "Lagerstatus".
#224 weebs 19 år siden
#225 McPeter 19 år siden
Nå, det var også bare for min dovne røvs skyld... :-)
Mht. søgning så ville det da klart være mere brugervenligt med radio-knapper el.lign.
Super fedt med små covers iøvrigt! Også hurtigsøgninger på cdwow priser. :-)
Kanon godt arbejde som sædvanligt!
Edit: Har iøvrigt lige fundet en fejl. Når jeg går ind på min søgeliste og vil sortere efter pris eller titel, så viser den 0 fundne!?!
#226 allanmc 19 år siden
Hov - tror jeg er ved at være træt her sidst på ugen:| Begge fejl er rettet nu!
#227 allanmc 19 år siden
#228 weebs 19 år siden
#229 allanmc 19 år siden
Er det et problem du har haft længe? Hvis, så må det skyldes at du selv redirecter tradedoubler.com requests - f.eks. i din hosts.sam/lmhosts.sam fil, hvis du bruger Windows. Det er dog kun et gæt...:)
#230 weebs 19 år siden