Gravatar

#1 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Nu har vi kigget lidt på "Mest undervurderede skuespiller" i en anden tråd, så hvad med mit tager et kig på dem, som gennem tiderne mere er blevet kendt for at være kendt end rent faktisk har vist særlige evner enten som instruktør eller skuespiller.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#2 HonoDelLoce 19 år siden

Hehe..

Paris? Anyone? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 2 Den var måske lidt for nem ;)

Gravatar

#4 HonoDelLoce 19 år siden

#3 - jamen - var det ikke det, du efterlyste ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 jessup 19 år siden

Instruktører : Michael Bay, Ron Howard, John Ford, Ridley Scott og Clint Eastwood

Skuespillere: Ben Affleck (selvom der ikke er mange der siger han er fantastisk), John Travolta (god i 70'er klassikerne og Pulp Fiction ellers håbløs), Russel Crowe.

De kvinder jeg kan komme i tanke om er generelt populære men ikke respekteret i denne kategori - måske Lindsay Lohan men det er endnu for tidligt at sige.
This is just until June
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 19 år siden

...Daivid Owe! hehe
--------- for rent ---------
Gravatar

#7 HonoDelLoce 19 år siden

#6 - hvis Paris var for nem, så er den der s'gu også ;)
Gravatar

#8 filmz-bullettooth 19 år siden

..jeps!! så baywatch STJERNEN Pamela Anderson...hun er kandt af alle men kan sku ikke spille andet end dum blondine...Barb Wire anyone..!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 6 Er han ikke sanger/danser, som er blevet skuespiller eller var det omvendt :o)

Gravatar

#10 HonoDelLoce 19 år siden

han er s'gu ingen af delene :)

Skriv ny kommentar: