Gravatar

#21 mr gaijin 19 år siden

Tom Cruise. Han var OK i "Collateral" og udmærket i "Magnolia" og "Interview with a Vampire", men når han ikke udfolder sin indre psykopat, er han absolut uinteressant som skuespiller.

Regner Grasten. The anti-christ of entertainment. Fint nok med noget underholdning for sagesløse børn, der har brug for at se bras i et tidlig stadie for at kunne genkende kvalitet. Men hvordan kan der eksistere en million danskere over 10, der er vilde med hans film? Det er lige så stort et mysterium som Linje 3's eller Amin Jensens popularitet.

Og så fik jeg spyttet nok galde ud for i dag.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 jessup 19 år siden

#19 er umig med dig med hensyn til Hunter - jeg har ikke set hendes senere film og det kan være hendes sydstats accent er blevet trættende med årene - men for mig hører hun til i a klassen af amerikanske skuspillere. #20 jeg har ikke tænkt mig at se en *** film bare for at se at Affleck kan spille ok i en film der er centreret omkring hans karakter - hvis jeg vil se en middelmådig film med en god præstation vil jeg hellere se Hoffa eller Duft af en kvinde(under middel).
This is just until June
Gravatar

#23 Benway 19 år siden

#22 Jeg synes nu Affleck spiller glimrende i "Chasing Amy". Jeg tror bare han er en af den slags skuespillere der er stærkt afhængig af at blive rigtig instrueret, og at have den rigtige slags rolle.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 chandler75 19 år siden

Jeg synes nu ofte Affleck er god: "Mallrats", "Chasing Amy", "Good Will Hunting", "Shakespeare in Love", "Dogma"...

Desværre har folk en tendens til at huske og forbinde ham med flødebollerollerne i film som "Armageddon" og "Pearl Harbor".

Men det overrasker mig ikke at han høster god respons for sin rolle i "Hollywoodland". Der bliver endda visket i krogene om en mulig Oscarnominering.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#25 elwood 19 år siden

Glæder mig hvertfald til Hollywoodland.

Dogma og Good Will Hunting er klart min farvorit med ham.

En del år siden jeg har set Chasing Amy.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 filmz-Kadann 19 år siden

#24 -

Enig, jeg synes faktisk også at han gør det godt i "Jersey Girl", hvor kemien virkelig fungerer godt med Liv Tyler, lidt ironisk virker kemien slet ikke med Jennifer Lopez. :)

Som Benway skriver, så er Affleck nok ret afhængig af instruktøren, men når instruktøren så kan ting, så bliver resultatet også godt. Til gengæld virker det som om at han godt er klar over når han har lavet noget lort og besidder en ret god portion selvironi.

Og ja, han er the bomb i "Phantoms", men det er primært fordi resten af castet spiller horibelt. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#27 Åkepool 19 år siden

#12 - Holder kun som Aragon??? Så mangler du vist at se "Carlito's way", "Crimsom tide" og "GI Jane"

Jack Nicholson var god i gamle dage, men nu spiller han jo bare sig selv og er til grin (og nej, jeg har ikke set "The Departed"). Men det får jeg sikkert verbale tæsk for at sige.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 chandler75 19 år siden

Mortensen er måske endda bedst i "A History of Violence".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 chronaden 19 år siden

#27 stand corrected, "Crimsom tide" og "GI Jane" er han også ok i, ikke set "Carlito's way" though.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#30 filmz-janhm 19 år siden

John Woo. Mage til "overacter" finder man ikke blandt andre instruktører.

Mads Mikkelsen. Den man kan kun spille een rolle (kold skid). Om han er skurk i Bond, politiman i Rejseholdet, ægtemand i Prag, så er hans spil fuldstændigt ens.

At han har en sexappeal mod kvinder (og bøsser) er indiskutabelt, men det gør ham ikke til en bedre (og interessant) skuespiller.

Skriv ny kommentar: