Gravatar

#91 Bohemian 18 år siden

WTF ?
Free in serenity.
Gravatar

#92 NightHawk 18 år siden

# 88 -

Godt forsøgt! Men lidt pinligt at du i det mindste ikke forsøger, at komme med et bud.

Da du jo er så stor en gyser ekspert burde du jo, uden besvær, sagtens ku forklare os andre, hvad så forholdsvis nemt et gyserbegreb som "Final Girl", betyder.

Eller den mere oplagte. Du lukker kun bullshit ud og aner ikke hvad du snakker om. Jeg hælder til den sidste mulighed.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#93 Spanner 18 år siden

Thøger Seidenfaden... Var det ikke ham fra Frem?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#94 filmz-incubus 18 år siden

*ROFL* ..... Jeg vil gerne takke jon for alle tiders underholdning i de sidste fem minutter jeg har læst på denne tråd... jeg har moret mig ganske kongeligt over den enorme mængde meningsløse vrøvl, du har bragt for dagens lys...

Tak tak!!!

Se7en var også ganske uhyggelig... man sad virkelig og ventede på den næste endnu mere makabre drabsmetode efter den forrige.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

#95 18 år siden

#94: Endelig en der forstaar den stoerre mening i mine ord. Der er nemlig ingen mening - andet end lidt tom underholdning.
Gravatar

#96 Jakobsen 18 år siden

Ifølge en nyhed bragt på www.newz.dk er jon blot egocentreret.. :D
It's only a movie...It's only a movie...

#97 18 år siden

96: Jeg er enig.
Gravatar

#98 filmz-ikea-fan 18 år siden

@jon

Men lidt pinligt at du i det mindste ikke forsøger, at komme med et bud.

Ja, ærlig talt Jesper, du kunne da godt lige have brugt de 30 sekunder det tager at finde svaret på nettet, så du kunne lukke munden på fætter fjols.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#99 lasse78 18 år siden

Kommer der ik snart nogle flere bud på hygge med U film??
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#100 filmz-ikea-fan 18 år siden

#99

Jo da Lasse, den her er ganske god og uhyggelig. Den blev sendt i dansk fjernsyn tilbage i slut 80´erne.

Det kunne i øvrigt godt være den film som kære Stefan snakker om #31, da der netop er en scene i en underjordisk gang, hvor arme kommer ud af væggen og napper en af skuespillerne.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.

Skriv ny kommentar: