Gravatar

#81 filmz-Bruce 18 år siden

#80

Tøger, har du ikke en fejlfri leder, som skal være færdig til imorgen tidlig?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#82 NightHawk 18 år siden

# 80 -

Nop, det gør jeg så heldigvis ikke. Har skrevet opgave om "Gysergenrens Udvikling" fra 1960 til 2000, hvor jeg bla. kom ind over de mange definationer der er på begrebet gys. Skal da med glæde finde opgaven frem igen så jeg kan henvise til den bog hvor lige præcis de eksempler, med "Silence of the Lambs" og "Alien" blev nævnt.

Men den forfatter tar da sikker fuldstændigt fejl, ligsom alle os andre. Ha, go'morgen min bare...!

Du arbejder forhåbentlig ikke som orakel noget sted vel ? Hvis ja, vil jeg da anbefale dem at fyre dig.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#83 18 år siden

Jo, jeg er faktisk orakel indenfor ethver emne. Spoerg bare loes.
Gravatar

#84 NightHawk 18 år siden

# 83 -

Forklar uden hjælpemidler begrebet "Final Girl" ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#85 NightHawk 18 år siden

# 83 -

Er oraklet gået i tænkeboks ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#86 davenport 18 år siden

Man mener jo at Oraklet i Delfi opstod fordi der var udslip af gas fra undergrunden, der gjorde at Oraklet var skæv... Det er tydeligvis samme tilfælde vi har med at gøre her..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#87 kill the bills 18 år siden

Argghhh det er jon fra popstars!!!!! Hurtigt ring til ordensmagten, sådan en skabning burde slet ikke eksistere og da slet ikke have lov til at forplante sig sådan er det bare!!!!!!!

#88 18 år siden

84: Jeg ville gerne, men du ville naeppe forstaa det.

87: Nu er du ikke soed. I oevrigt hedder jeg ikke Jon.
Gravatar

#89 kill the bills 18 år siden

#88 Nå pyha der blev jeg lige bange.
Gravatar

#90 filmz-Bruce 18 år siden

#89 Det er Tøger the almighty!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: