#340 ja det er selvfølgelig rigtig, alt det jeg forventede var der Freddy himself ligesom man husker ham, det var også rigtig godt blandet først hen til Elm street så hen til Crystal lake, men en ting jeg synes var åndsvagt som jeg blev skuffet over var at Freddy bange for ild og jason bange for vand, det virkede lidt fjollet det med Freddy var bange for ild, men ik så fjollet som Jason i en del Fredag den 13m film har man set ham i vand.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#337 Hellboy II Dårlig efterfølger skal man lede længe efter. Nej, dårlig film skal man lede længe efter!
Kan ikke fordrage den film! Jeg var voldsomt skuffet, da etteren er helt eminent! Hellboy I er en helt fantastisk superheltefilm! Den må sågar ligge ind under min Top-50, hvis jeg havde en. Men 2'eren viser virkelig, at selv en så solid instruktør som Guillermo ikke kan finde ud af at lave en efterfølger på højde med den første. Humoren er helt i bund, cheasy one-liners og kærlighedsdilemmaet mellem Red og Liz er pivfalskt. Også skuespillet er faldnet fra Pearlman's og Tambor's side. Karakteren Liz bliver åbenbart også ved med at ligne en, der har lyst til at tage livet af sig selv.
#341: Freddy er den af karaktererne jeg kender bedst (har kun set Jason X, som jeg bestemt ikke var imponeret af), og jeg syntes ikke helt "VS" ydede Freddy karakteren ret. Ved ikke helt hvorfor, der manglede bare noget for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Så tager vi sgu lige fat i Halloween-serien også: Halloween - 6/6 Halloween II - 5/6 Season Of The Witch - 2/6 The Return Of Michael Myers - 5/6 Halloween 5 - 3/6 The Curse Of Michael Myers - 4/6 H20 - 4/6 Resurrection - Har jeg ikke set Halloween remake - 3/6 Halloween 2 remake - Har jeg ikke set
Bare vent til du ser Halloween Resurrection 1/6, magen til crap.
MOVIE1000 (337) skrev:
sådan ser min top 10 ud 10 - Hellboy II the golden army 9 - Evil dead 2: dead by dawn 8 - Freddy Vs. Jason 7 - Halloween 6 - Mænd der hader kvinder 5 - Saw IV 4 - Star wars episode IV 3 - Pirates of the caribbean: Død mands kiste 2 - Harry Potter og flammernes pokal 1 - The dark knight endnu engang tak fordi i fulgte med og go jul ;) hva mon mit næste store projekt skal være?
Så kom du til vejs ende, og du har gennem denne tråd kommet med en del forskellige bud på hvad du kan lide.
Jeg skal ikke gøre mig klog på din person, men det ser ud for mig som om du ikke har set det mange betragter som de "gamle klassikere", det skal du ikke være så ked af det har jeg heller ikke. Men du har set mange af de nyere film, og det syntes jeg din liste bærer præg af, specielt din top 10. Personligt vil jeg kun hive Halloween ud til min egen liste, men det er min forkærlig for Horror som træder igennem her. Når jeg kigger hele din liste igennem, er det imponerende det man ser syntes jeg. Efter min egen smag, er der film som er i torturklassen, fks. 124 - Elitepædagogen, 109 - Rat race & 69 - Mr. Beans ferie. Det her er min mening ikke andres. Men der er også perler i din liste fks. 96 - The godfather, 81 - Die hard & 74 - The thing bare for at tage nogen. En anderledes liste syntes jeg, og er ikke på nogen måde værre end andres, jeg syntes derimod at det er klasse at du har stillet dig op, og forsvaret hvert et valg som du har truffet, det er sgu stærkt. Men tro mig, hvis du laver en ny liste om et år, og du fortsætter din jagt på gode film, og tillader mere film noir, vil den måske ændre sig. Men hvem siger vi alle skal syntes de samme film er de bedste ?
En top 10 herfra, udaf din top 150, vil se således ud:
1. "Il buono, il brutto, il cattivo" - 6/6 2. "The Thing" - 6/6 3. "The Godfather" - 5/6 4. "Twelve Monkeys" - 5/6 5. "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" - 4+/6 6. "Master and Commander" - 4+/6 7. "Goldfinger" - 4/6 8. "Sin City" - 4/6 9. "The Terminator" - 4/6 10. "Terminator 2" - 4/6
Jeg må indrømme, at selvom vores smag åbenlyst er stik modsat, gemte der sig trods alt et par perler på din liste. :)
#344 tak det var rart du kunne lide den #345 det var også sådan som jeg for det meste havde regnet med at en andens top 10 ville være hvis, man tog det udfra de film jeg havde på listen ;) men du er nok en af de første jeg hører der bedre kan lide Terminator 1 bedre end 2eren
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#341 MOVIE1000 15 år siden
#342 filmzkim 15 år siden
Hellboy II
Dårlig efterfølger skal man lede længe efter.
Nej, dårlig film skal man lede længe efter!
Kan ikke fordrage den film! Jeg var voldsomt skuffet, da etteren er helt eminent!
Hellboy I er en helt fantastisk superheltefilm! Den må sågar ligge ind under min Top-50, hvis jeg havde en.
Men 2'eren viser virkelig, at selv en så solid instruktør som Guillermo ikke kan finde ud af at lave en efterfølger på højde med den første.
Humoren er helt i bund, cheasy one-liners og kærlighedsdilemmaet mellem Red og Liz er pivfalskt. Også skuespillet er faldnet fra Pearlman's og Tambor's side.
Karakteren Liz bliver åbenbart også ved med at ligne en, der har lyst til at tage livet af sig selv.
#343 Collateral 15 år siden
#344 Kiksmann 15 år siden
Bare vent til du ser Halloween Resurrection 1/6, magen til crap.
Så kom du til vejs ende, og du har gennem denne tråd kommet med en del forskellige bud på hvad du kan lide.
Jeg skal ikke gøre mig klog på din person, men det ser ud for mig som om du ikke har set det mange betragter som de "gamle klassikere", det skal du ikke være så ked af det har jeg heller ikke. Men du har set mange af de nyere film, og det syntes jeg din liste bærer præg af, specielt din top 10. Personligt vil jeg kun hive Halloween ud til min egen liste, men det er min forkærlig for Horror som træder igennem her.
Når jeg kigger hele din liste igennem, er det imponerende det man ser syntes jeg. Efter min egen smag, er der film som er i torturklassen, fks. 124 - Elitepædagogen, 109 - Rat race & 69 - Mr. Beans ferie. Det her er min mening ikke andres.
Men der er også perler i din liste fks. 96 - The godfather, 81 - Die hard & 74 - The thing bare for at tage nogen.
En anderledes liste syntes jeg, og er ikke på nogen måde værre end andres, jeg syntes derimod at det er klasse at du har stillet dig op, og forsvaret hvert et valg som du har truffet, det er sgu stærkt. Men tro mig, hvis du laver en ny liste om et år, og du fortsætter din jagt på gode film, og tillader mere film noir, vil den måske ændre sig.
Men hvem siger vi alle skal syntes de samme film er de bedste ?
#345 Antlion 15 år siden
1. "Il buono, il brutto, il cattivo" - 6/6
2. "The Thing" - 6/6
3. "The Godfather" - 5/6
4. "Twelve Monkeys" - 5/6
5. "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" - 4+/6
6. "Master and Commander" - 4+/6
7. "Goldfinger" - 4/6
8. "Sin City" - 4/6
9. "The Terminator" - 4/6
10. "Terminator 2" - 4/6
Jeg må indrømme, at selvom vores smag åbenlyst er stik modsat, gemte der sig trods alt et par perler på din liste. :)
#346 MOVIE1000 15 år siden
#345 det var også sådan som jeg for det meste havde regnet med at en andens top 10 ville være hvis, man tog det udfra de film jeg havde på listen ;) men du er nok en af de første jeg hører der bedre kan lide Terminator 1 bedre end 2eren