Gravatar

#331 Batsy 15 år siden

309# Jeg siger det godt den er på sådan en høj plads :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#332 MOVIE1000 15 år siden

#331 okay jeg forstod det som på en negativ måde, hvilket jeg synes var mærkeligt da du selv har den på en 5. plads :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#333 MOVIE1000 15 år siden

2 - Harry Potter og Flammernes pokal

Flammernes pokal er min yndlings eventyr og HP film. Denne her fanger mere universet, og der sker hele tiden noget, det er fedt at se instruktøren vælge udover historien at man også følger forandringerne i elevernes teenager liv med kæresterne. Den har også nogle flotte action scener med overnaturlige væsner, også humoren er skruet helt op da det også er den sjoveste HP film, jeg har ikke læst bogen og det tror jeg ikke jeg kommer til, da det nok vil ødelægge film oplevelsen, der er ikke så meget at diskutere mere da mig og Lord Beef Jerky har gjort det rigeligt på forhån ;), men derfor er i andre da velkomne.
Gravatar

#334 evermind 15 år siden

#325 Enig, simpelt hen filmmagi af høj kaliber! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#335 MOVIE1000 15 år siden

det var rigtig svært med min top 4 at sætte dem, men jeg tror den er der, nu er vi så nået til min nr 1. i hele 2 måneder og 7 dage har jeg ikke lavet andet end min top 150 det ville være rart at høre hvad i synes om hele min top 150, nogen der var gode at se andre der var mindre gode :) og om der var nogle film som i synes der manglede? men tak fordi i fulgte med i min top 150 GO JUL:)
Gravatar

#336 MOVIE1000 15 år siden

1 - The Dark Knight

The Dark knight er den bedste superhelte film, jeg nogensinde har set, Den er mere realistisk og alligevel fanger den mere Batmans univers end Batman begins gjorde, om det er den bedste film jeg nogensinde har set, det ved jeg ikke, jeg synes alle i min liste er rigtig gode, så jeg kan ikke sige det er dne bedste, men det er nok den jeg blev mest overrasket over, der er så mange gode skuespillere og de gør det utrolig godt, jeg synes det var en skam Heath Ledger døde, han havde fortjent at se den succes han har fået, jeg håber at Batman 3 bliver til noget, for mit vedkommende bøhver der ikke være en joker, de fangede ham jo i denne her, det jeg også elsker ved denne her film er dens fugleperspektiver imens, man lytter til Hans zimmers gode soundtrack, men det er som om Christian Bale overdrive lidt med den stemme:), jeg vil vise 3 af mine yndlings klip fra filmen
1.
2.
3.
Gravatar

#337 MOVIE1000 15 år siden

sådan ser min top 10 ud

10 - Hellboy II the golden army
9 - Evil dead 2: dead by dawn
8 - Freddy Vs. Jason
7 - Halloween
6 - Mænd der hader kvinder
5 - Saw IV
4 - Star wars episode IV
3 - Pirates of the caribbean: Død mands kiste
2 - Harry Potter og flammernes pokal
1 - The dark knight

endnu engang tak fordi i fulgte med og go jul ;)
hva mon mit næste store projekt skal være?
Gravatar

#338 Collateral 15 år siden

#337: Hm, Freddy vs. Jason ville jeg personligt på ingen måde placerer så højt. Så hellere en af de originale Freddy film (som dog stadig ikke ville ligge i top 10.) Men det er naturligvis en smagssag. VS filmen er bare for.. nem på en eller anden måde. Også syntes jeg slet ikke den er uhyggelig. Den følger mere den der "chok effekt" mode hvor det hele skal fyres af så hurtigt så muligt. Opbygning ville være rart.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#339 MOVIE1000 15 år siden

#338 jeg synes det er fedt det er sådan i filmen, bare nyde at se Freddy og Jason slås iod hinanden og slå folk ihjel samtidig.
Gravatar

#340 Collateral 15 år siden

#339: Tja, det går jo an på hvad man forventer af sådan en film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: