Gravatar

#61 MOVIE1000 15 år siden

det tog også et par dage at sætte dem i orden, der er nogle få som burde have været et andet sted og nogle som slet ikke kom med, men det kan jeg lave om på til næste år hvis jeg synes det ;)
rart at høre i vil se mere :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 15 år siden

Hvis jeg endelig skulle lave en top 150, tror jeg ikke nogle af de film du har nævnt indtil nu, ville være på den. På den mere positive side har du da nævnt et par ganske gode film. Jeg fatter dog ikke at folk altid er helt oppe at køre over American History X, der har jeg nok den samme holdning som instruktøren til den film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 Yoda 15 år siden

Lord Beef Jerky (62) skrev:
Jeg fatter dog ikke at folk altid er helt oppe at køre over American History X, der har jeg nok den samme holdning som instruktøren til den film.

Helt enig! Den rangerer som en film, der ligger lidt over middel på min karakterskala 3-3,5/6.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#64 Åkepool 15 år siden

#62 + #63 - I mine øjne en fantastisk film, der helt sikkert er at finde i min top 40 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#65 Lord Beef Jerky 15 år siden

#63 Tr00 dat! Fin film - men der mangler en hel del for at gøre den så "realistik" og interessant som den håber på. Jeg håber dog at vi en dag får instruktørens egen vision at se, da den skulle være betydelig anderledes. Endnu en instruktør der er blevet røvpulet af et filmselskab.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#66 MOVIE1000 15 år siden

Så er jeg færdig med 120-111

120 - 12 monkeys
119 - Sar wars episode 1
118 - Spiderman 3
117 - I am legend
116 - Godzillas
115 - Creepshow
114 - Svampebob firkant the movie
113 - Catwoman
112 - Man on the moon
111 - Saw II

12 Monkeys er en fantastisk rejse mellem tid og sted. Filmen er lavet på sådan en måde at man tror sgu at det bare er Bruce willis der er blevet skør, især fordi at Brad Pitt for det meste tager scenen med sine vanvittige bevægelser og sprogbrug. En anden ting ved filmen som jeg synes nogen glemmer er themet til den, bare themet alene gør at man vil vide mere om den film

Spiderman 3 er nok ikke den mest bedst omtalte film herinde, men jeg synes den er langt bedre end de 2 andre, fordi den fanger universet fra tegnefilmsserien bedre og den giver et rigtig godt blik ind på Peter Parkers liv mellem Edderkoppen og ham selv.

Creepshow da jeg så den for første gang vidste jeg ikke om jeg skulle blive bange eller grine, mest pågrund af den start theme den fortælles som en tegneserie på en rigtig god måde, og de små historier er rigtig spændende.

Svampebob firkant the movie er en rigtig go tegnefilm, det er sjældent man ser en serie gå over til film også at filmen går hen og bliver en succes, det gør denne her ihvertfald, og jeg vil gerne se en 2er, jeg var underholdt af Svampebobs sjove (Barnlige) ideer, men en person som de bliver ved med at overraske med er Blækvard jeg kan grine af ham i alle de scener man ser med ham.

Catwoman er heller ikke særlig populær herinde, men det er den hos mig, den fortæller og viser en meget sejere og flottere Catwoman end man så i Batman Returns og jeg håber de vil hente inspiration til Catwoman hvis hun skal med i en fortsættelse til Batman begins og The dark knight fra den film.

næste gang er det 110-101
bare skriv hvis der er noget i ike forstår:)
Gravatar

#67 Åkepool 15 år siden

Jeg synes det er en fantastisk blanding af film du har på din liste, især denne gang.

Det overrasker mig positivt, at du overhovedet har film som "12 Monkeys" og "Man on the Moon" på listen.

Keep up the good work :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#68 filmz-Narniabæver 15 år siden

Hvorfor er Bolt ikke på to 10?

Hulk fortjente dog sit flop.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#69 MOVIE1000 15 år siden

#68 for mig skal en Disney/pixar film have en go humor den var der men ikke så meget, og jeg synes den gravede sin egen grav ved at gøre filmen mere og mere urealistisk, tænker på når Bolt var igang med en optagelse, også er plottet også lidt slidt synes jeg, med det mener jeg det er set over 100 gange før.

#67 Tusind tak det bliver vildere(hvis jeg husker rigtig)
Gravatar

#70 evermind 15 år siden

Men du har så også Catwoman med på listen ... :S

Ingen Catwoman er sejere og flottere end Michelle Pfeiffer! Meeeooww! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: