Jeg læste at det var muligt at købe en Monty Python DVD-Box kaldet "MONTYS ENZYKLO PYTHONIA" Er der nogen der ved hvad der helt nøjagtig følger med? Jeg vil meget gerne vide det, da jeg overvejer at købe den.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
- Den fede 2-disc udgave af Holy Grail, R2 SE her. - Den superfede 2-disc udgave af Meaning Of Life, R2 DK her. Og den ikke spor tossede R2 udgivelse af Life Of Brian, Columbia UK R2her.
Hele herligheden med danske undertekster og en fin indpakning til 299kr hos dvdoo.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
At der er pillet ved coveret vil jeg påstå er med vilje. Jeg har ikke fået købt boksen, og har ikke set den i virkeligheden, men hvis i nogensinde har haft en Monty Python-LP i hånden (eller andet) vil I da vide at de altid laver de sygeste jokes, også ud af indpakningen. (Men ikke sikker på at det er med velje det her)
#1 Tang 21 år siden
Jeg vil meget gerne vide det, da jeg overvejer at købe den.
#2 El vez 21 år siden
- Den superfede 2-disc udgave af Meaning Of Life, R2 DK her.
Og den ikke spor tossede R2 udgivelse af Life Of Brian, Columbia UK R2her.
Hele herligheden med danske undertekster og en fin indpakning til 299kr hos dvdoo.
#3 dyg 21 år siden
Lidt trist, at man havde købt dem hver for sig, inden denne kom. Men jeg overlever nok :)
#4 filmz-WSTE_M 21 år siden
Ellers som ElVez skriver, et OK boksset
Pas på når du tager discene ud af digipacken foresten, de sidder rigtig godt fast!
descend on us all this day, and for evermore.
#5 inflector 21 år siden
#6 El vez 21 år siden
#7 Tang 21 år siden
Jeg tror vist at jeg bliver nødt til at spare lidt på julegaverne, og gå ned til den lokale stereo studio og købe den.
#8 Kalle Ferm 21 år siden
#9 nakalay 21 år siden
#10 Slettet Bruger [3975128305] 21 år siden
(Men ikke sikker på at det er med velje det her)