Gravatar

#21 Highland Park 12 år siden

MOVIE1000 (15) skrev:
Jeg har rigtig meget tillid til ham, han er en af de få som har støttet mig ved min side, men føler ikke rigtig at han forstår mig.
Viser du ham, hvor stor tillid du har til ham? Det kan godt være, at han har svært ved at forstå dig, men det lyder ikke, som om lysten til at hjælpe og forstå dig mangler.

Det er trist, at du har været så meget hårdt igennem, men da jeg kun kender din side af sagen, vil jeg nøjes med at bemærke, at du bør åbne mere op over for dine forældre. Selv hvis det er sandt, at de aldrig har vist dig nogen form for omsorg (hvilket jeg har meget svært ved at tro på), kan jeg ikke forestille mig, at de ønsker andet end at være der for dig.
Det er skam helt fint, at du har oprettet denne tråd, så du kan betro dig samt søge råd og trøst hos Filmz-brugerne, men det er pokkers usundt, hvis det medfører, at du holder din familie på afstand, uanset hvor uforstående du så end måtte mene, at de er.

Med hensyn til "veninden" (sikke en!) så har jeg indtryk af, at hun kun gør det hele værre for dig. Det ville nok være bedst helt at afbryde kontakten til hende, selv om hun betyder meget for dig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 bhs 12 år siden

Bare det, at din mor er gået helt ned i weekenden og har grædt, vidner i mine øjne om hvor meget hun holder af dig. Måske har de også svært, ved at se hvordan de skal række den hjælpende hånd ud til dig? Som Highland Park siger, så lad være med at cutte dem ud af dit liv, det vil intet godt føre med dig.

Jeg har ikke helt forstå hvordan din veninde kommet ind i det her billede? Lad være med, at få hende til at fylde hele dit hoved, du er teenager og piger kommer og går i den alder.

Er helt enig i hvad Highland Park siger:
Det er trist, at du har været så meget hårdt igennem, men da jeg kun kender din side af sagen, vil jeg nøjes med at bemærke, at du bør åbne mere op over for dine forældre. Selv hvis det er sandt, at de aldrig har vist dig nogen form for omsorg (hvilket jeg har meget svært ved at tro på), kan jeg ikke forestille mig, at de ønsker andet end at være der for dig.

Du skal ikke kun åbne dig op for dine forældre, men også dine venner på skolen. Man kan ikke lære et andet menneske at kende, uden at det er noget gensidigt fra begge sider.

Nu står jeg uden fremtid, ingen indtjening,

Synes det er trist, at du skal se så pessimistisk på din situation. Der er ALTID muligheder, ALTID veje ud, men det kræver også at man selv gør en stor indsats (siger ikke, at du ikke gør det)

Du tror måske, at du er en den eneste i verden med sådan nogle problemer, men det er du ikke. Vi har alle sammen været vores kriser igennem. Hvis jeg fortalte min families historie (krig, osv), så ville du nok indse, hvor stor en fremtid du har foran dig og at det aldrig er for sent.

Du er en ung mand, som har hele livet foran dig. Ja, på nogle punkter har du været uheldig og uretfærdigt behandlet, men INTET er for sent. Som en anden nævnte, flyt til anden by og start for fra.

Positive tanker
Gravatar

#23 Ericmase 12 år siden

Jeg er målløs! Jeg er helt ude for ord!

Vi Filmzere holder med dig MOVIE1000! Du har virkelig haft nogen hårde dage og det er sgu syn (nu ved jeg ikke hvordan man staver det, men what ever)!

Nu har jeg jo ikke mødt dig endnu, men glæder mig til det når den næste Filmz-julefrokost/sommerfest sker! Håber det du oplever lyser op en dag! :-)

BN (9) skrev:
Prøv at huske det faktisk meget gode råd fra Batman-trilogien:

Hvorfor falder vi? Så vi kan lære at samle os selv op.

Hehe!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#24 MOVIE1000 12 år siden

Mine forældre har prøvet at være der for mig, ved at følge mig til de diverse aktiviteter, men de har aldrig lyttet til mig, siddet ned og snakket med mig.

Til sidst følte jeg at der ingen mening var med at bo derhjemme, vi snakkede aldrig sammen og jeg blev bar emere depri og trist. Over at bo i det hus som jeg bedst kan beskrive som et musuem med gamle møbler. Mine forældre har været meget negative og nedladende at høre på de sidst epar og til sidst fik jeg nok. Så jeg valgte at starte forfra ved at flytte hjemme fra. Det er også gået godt indtil videe.

Der er både sket noget godt og rigtig noget lort idag.

Psykiatrien er blevet emre samarbejdsvillige, rykker og sætter gang i nogle ting. Det blev jeg glad for. Især fordi jeg hørte rygter igår om at jeg bliver omtalt meget ind epå facebook ikke privat beskeder men offentlige/venne statuser. af eleverne fra cafeen, og det blev jeg lidt utryg ved. Men det skulle der være styr ove rnu.

Dagens lorte nyhed.
Min far har været inde på sygehuset med sin fod, det var blevet værre, 2 af hans tæer er nu helt sorte og negelen er faldet af. Han blev straks sendt afsted til Kolding hvor lægen inde for det var. Jeg kunne høre i baggrunden af den samtale minmor havde med ham i telefonen at han græd. Nu skal han så undersøges imorgen om hvor slemt det egentlig er. Han fik valgmuligheden at få undersøgelsen også mulighed for at miste nyrerne (så han skulle i dialyse) eller at miste foden. Han valgte undersøgelse, så der er mulighed for at det kun er tæerne der bliver skåret af. Men får først mere imrogen når de har haft den undersøgelse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 wimmie 12 år siden

Kender du 'Ventilen'?

Ventilen
Kan se der ligger én i Esbjerg.

Jeg har selv været frivillig i organisationen, og det kan varmt anbefales. Synes du skal tjekke det ud :)

Kram
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#26 Lord Beef Jerky 12 år siden

Nu er det sjældent, at jeg skriver i de her mere personlige tråde, da jeg ikke er en del af inderkredsen her på filmz... men jeg vil gerne støtte op om det davenport siger. Flyt til en storby. Her er der plads til alverdens forskellige typer og freaks (ikke ment nedladende, da stort set alle filmzere inkl. mig selv går i denne kategori), og med et job eller en begyndende uddannelse får du hurtigt etableret et nyt netværk, og det lyder som klart den bedste løsning for dig. Men det kræver naturligvis også pissemeget mod, som man nødvendigvis ikke lige har, hvis man er helt nede. Jeg tror dog, det ville være klart det sundeste for dig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#27 MOVIE1000 12 år siden

wimmie (25) skrev:
Kender du 'Ventilen'?

Ventilen

Jeg har selv været frivillig i organisationen, og det kan varmt anbefales. Synes du skal tjekke det ud :)

Kram

Har prøvet, og det var ikke noget jeg brød mig om elelr kan anbefale :)

Jeg kan godt flytte til en anden by. Det eneste problem er at der vil blive for mange nye ting, altså nyt sted, nye mennesker, jeg kender ingen, og der er nogle ting som jeg ikke kan klare selv.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#28 wimmie 12 år siden

MOVIE1000 (27) skrev:
wimmie (25) skrev:
Kender du 'Ventilen'?

Ventilen

Kram

Har prøvet, og det var ikke noget jeg brød mig om elelr kan anbefale :)

Jeg kan godt flytte til en anden by. Det eneste problem er at der vil blive for mange nye ting, altså nyt sted, nye mennesker, jeg kender ingen, og der er nogle ting som jeg ikke kan klare selv.

Åh, ked af at høre at du havde en dårlig oplevelse med den - den var ellers rigtig god i Herning
:(

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#29 Takfornu 12 år siden

Du ved fra vores lange snakke at jeg står bag dig, 200 %, men det er stadig meget flot at du tør stå frem på denne måde og åbent, frit og uden filter dele din historie og oplevelser med os (og resten af Cyperspace).

Jeg håber, at du føler noget styrke fra både fra når du snakker med os enkeltvis på fx Skype eller i en tråd som denne, at du ikke skal føle du er alene i din kamp. Tros dette er jeg godt klar over man i perioder kan føle sig alene alligevel, og der skal du naturligvis have nogen redskaber til at bekæmpe de følelser som du får i den forbindelse, og det er uanset om det er vrede, tomhed, sorg osv.

Jeg skriver igen senere for jeg er på vej til møde, men send mig en besked, hvis du vil snakke senere - Ha' en god og fredelig dag i både krop, sind og hoved - Kram!

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#30 davenport 12 år siden

Hvordan går det champ?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: