Michael du skal ikke se det som en sygdom men acceptere at det er en del af dig og måske bliver det nemmere i fremtiden da du nu måske bedre kan forstår hvorfor du er som du er og reagere som du gør.
Min søster er lærer på en skole med aspergers og mange får en uddannelse på lige fod med andre og er velfungerende :)
Jeg har en ven der har det samme. Han har altid gjort det godt indenfor naturmedicin og selvudvikling som praktiserende og som underviser. Han fandt ud af, at hans "sygdom" bare skærpede hans interesseområde, og derfor er han utrolig god til det han laver.
- Du skal bare arbejde med film, så går det helt af sig selv ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
... et sted hvor der var mulighed for fiasko som alle de andre steder jeg har været.
Den mulighed eksisterer alle steder i mere eller mindre grad, men selvfølgelig har du pt. meget brug for succesoplevelser, der kan styrke din følelse af selvværd.
Lad nu ikke diagnosen afholde dig fra at stræbe efter at realisere dine drømme. Den er ikke stillet for at spænde ben for dig. Tværtimod.
øhm Min far er stadig ved at samle kræfter fra operationen, det tager lang tid og hele, først engang til foråret vil man kunne se lidt resultater.
Jeg bøvler rigitg meget med hvad jeg skal igang med. Nu har min vejleder endelig sendt en henvisning til jobcenteret og alle mine papirer. Ham jeg så har fået på jobcenteret har så fra på mandag 3 ugers ferie. Og han mener at min uu vejleder stadig har flere muligheder til min situation. Jeg er selv meget forvirret over alt det her, og hovedpinen er der endnu.
De sidste 2 uger har ejg så hjulpet mine forældre med min fars 70 års fødselsdag, de har valgt at fejre den over 2 weekender så jeg skal hjem til dem i den her weekend og hjælpe til igen og rydde op. Jeg er rigtig glad for hunden, dejligt selskab og jeg kommer ud selvom jeg ikke har lyst.
Jeg er rigtig irreteret over at der ikke er noget hjælp og hente sådan rigtig, folk bliver ved med at henvise mig til andre steder. Og jeg har virkelig brug for hjælp til at håndtere den her sygdom, for jeg kan mærke at jeg isolerer mig mere og mere. Man siger jo at man altid skal se det positive, og det positive i min situation er at jeg kan se alle de film jeg har lyst til og jeg har emre tid til hunden :)
mhs til julefrokosten er ejg meget i tvivl om jeg kommer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#71 Wangsgaard 12 år siden
Min søster er lærer på en skole med aspergers og mange får en uddannelse på lige fod med andre og er velfungerende :)
#72 davenport 12 år siden
Han fandt ud af, at hans "sygdom" bare skærpede hans interesseområde, og derfor er han utrolig god til det han laver.
- Du skal bare arbejde med film, så går det helt af sig selv ;)
#73 misuma 12 år siden
Samme tanke har jeg haft i årevis.
...ikke at M1000 har haft autisme, men resten ; )
#74 Highland Park 12 år siden
Lad nu ikke diagnosen afholde dig fra at stræbe efter at realisere dine drømme. Den er ikke stillet for at spænde ben for dig. Tværtimod.
#75 Skeloboy 12 år siden
#76 MOVIE1000 12 år siden
øhm Min far er stadig ved at samle kræfter fra operationen, det tager lang tid og hele, først engang til foråret vil man kunne se lidt resultater.
Jeg bøvler rigitg meget med hvad jeg skal igang med. Nu har min vejleder endelig sendt en henvisning til jobcenteret og alle mine papirer. Ham jeg så har fået på jobcenteret har så fra på mandag 3 ugers ferie. Og han mener at min uu vejleder stadig har flere muligheder til min situation. Jeg er selv meget forvirret over alt det her, og hovedpinen er der endnu.
De sidste 2 uger har ejg så hjulpet mine forældre med min fars 70 års fødselsdag, de har valgt at fejre den over 2 weekender så jeg skal hjem til dem i den her weekend og hjælpe til igen og rydde op. Jeg er rigtig glad for hunden, dejligt selskab og jeg kommer ud selvom jeg ikke har lyst.
Jeg er rigtig irreteret over at der ikke er noget hjælp og hente sådan rigtig, folk bliver ved med at henvise mig til andre steder. Og jeg har virkelig brug for hjælp til at håndtere den her sygdom, for jeg kan mærke at jeg isolerer mig mere og mere. Man siger jo at man altid skal se det positive, og det positive i min situation er at jeg kan se alle de film jeg har lyst til og jeg har emre tid til hunden :)
mhs til julefrokosten er ejg meget i tvivl om jeg kommer.
#77 Collateral 12 år siden
Det er super fedt hvis du kommer, men du kan jo bare se når vi kommer tættere på.
#78 gi-jones 12 år siden