Kasseret Nyhed: Udover spin-off'et "Vega Brothers" er på vej, ser det nu ud til endnu et spin-off fra Reservoir Dogs måske kommer. En film om Steve Buscemis karakter mr. Pink.
Ideen kommer fra manusskript forfatteren Ben Trebilcook, der glæder sig til at præsentere ideen for Tarantino.
Trebilcook udtaler: "Jeg elsker Buscemis karakter. Alle karaktererne fra filmen er fantastiske, og man kunne lave film om hver af dem, men mr. Pink... Jeg har nogle brilliante ideer, der vil overvælde folk, og hvis Tarantino er med på den skader det vel ikke jeg gør forsøget?"
Faldt lidt udenfor nyhedsinteresse. Ved ikke om det er fordi der ikke er hold i den... Det kunne da være interessant hvis han fik grønt lys i al fald :)
#1 maniac 21 år siden
Udover spin-off'et "Vega Brothers" er på vej, ser det nu ud til endnu et spin-off fra Reservoir Dogs måske kommer. En film om Steve Buscemis karakter mr. Pink.
Ideen kommer fra manusskript forfatteren Ben Trebilcook, der glæder sig til at præsentere ideen for Tarantino.
Trebilcook udtaler: "Jeg elsker Buscemis karakter. Alle karaktererne fra filmen er fantastiske, og man kunne lave film om hver af dem, men mr. Pink...
Jeg har nogle brilliante ideer, der vil overvælde folk, og hvis Tarantino er med på den skader det vel ikke jeg gør forsøget?"
Kilde: MovieHole
#2 El vez 21 år siden
#3 maniac 21 år siden
Det kunne da være interessant hvis han fik grønt lys i al fald :)
#4 filmz-maban 21 år siden
#5 chandler75 21 år siden
#6 filmz-maban 21 år siden
ahhhh brænd i helvede, håber han moser dem.
#7 gi-jones 21 år siden
#8 davenport 21 år siden
#9 filmz-Asta 21 år siden
-
#10 nakalay 21 år siden