Gravatar

#31 Collateral 14 år siden

#30: Havde ikke forventet du tog dig tid til at lytte alle numrene igennem, men du tager bare al den tid du har brug for :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 Collateral 14 år siden

#29: Lyder spændende. Især med gæsteoptrædener, da jeg altid syntes den slags er lidt spas. Jeg håber du også så hvad jeg skrev MCIP deroppe selvom det blev tilføjet lidt sent, da jeg ikke ville fylde så meget, hvilket de nu gør alligevel.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Lord Beef Jerky 14 år siden

#32 Næh, så godt du gjorde opmærksom på det... men mange tak. Jeg savner sgu lidt de dage... at spille live er sgu fantastisk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#34 Collateral 14 år siden

#33: Frygter det ærlig talt. Ikke at det er sikkert jeg nogensinde kommer til det, men det er ikke en umulighed at det band jeg synger i skal spille live på et eller andet tidspunkt, og tanken er sgu lidt skræmmende.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

#34 Det er som man tager det... vi tossede rundt på scenen, kastede rundt med vores instrumenter og iklædte os de mest åndsvage kostumer... jeg var altid fuldstændig smadret efter et show, men det er sgu et rush.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 Patriarch 14 år siden

Her er et par mine tracks...

[url= Rising: Marines[/url]

[url= of Skira[/url]

[url= Øh ja... [/url]
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#37 frankdrebin 14 år siden

#36 Lyder virkelig godt!

Spillet var ikke lige mig dog.. :)
Gravatar

#38 Michael Andersen 14 år siden

#36 Den der "Dragon Rising: Marines", var det den jeg var "konsulent" på? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#39 davenport 14 år siden

Jeg startede med at spille musik, da jeg fandt min fars gamle guitar som 13-14 årig. Min daværende kæreste (hope she likes hell!!) spillede klaver og lærte mig lidt akkorder, men jeg blev ret selvlærd gennem den grås gamle musikhæfter.
Da grungen slog igennem, var det klart det jeg hældte til og med nogle klassekammerater og venner lavede vi et band, og vi øvede på ungdomsskolen med en lærer på. Vores første optræden var på Kolding Teater til efterårskoncert, og folk var helt vilde. Der var nok 500+ til den koncert, og vi havde skrevet et nummer der hed Flemming The Lemming, som folk i Kolding blev ret meget fan af og snakkede om på klubværelserne ;)
Vi hed Sons of Nightbreed (yep, fra filmen)
Vi skiftede lidt ud i vores line-up efterhånden og blev til Where Is Mom? og spillede sammen i flere år. Desværre er alt vi indspillede væk nu, men det var pure grunge og det var sgu nogle dygtige folk jeg spillede med.
Jeg var iøvrigt forsanger.
Så fik jeg job som musiklærer på ungdomsskolen i band og sammenspil, og underviste i 3 år.

Jeg har siden sunget/råbt i en del bands, men meget af det gik op i hat og briller, bla. et hvor vi altid startede med en monster spliff, og aldrig kunne huske hvad vi havde spillet til næste øver :D

Nu står der en guitar i stuen og en bas ovenpå, og de er helt dækket af støv.

Gad godt synge i et old school grunge band igen, men tvivler på min stemme efterhånden.

Jeg har en mappe med mine tekster i, og der er ekstremt meget matteriale, og jeg vil gerne poste noget af det, når jeg lige får det gravet frem.

Det er min historie ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40 Patriarch 14 år siden

Michael Andersen (38) skrev:
#36 Den der "Dragon Rising: Marines", var det den jeg var "konsulent" på? :)

Ja - det tema... fik du ikke dit honorar?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: