#44: Den tekst jeg sendte var en jeg allerede har brugt i mit eget band, men som jeg brugte som eksempel. Hvis du vil have noget originalt, er jeg mere end villig til at levere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#44: Den tekst jeg sendte var en jeg allerede har brugt i mit eget band, men som jeg brugte som eksempel. Hvis du vil have noget originalt, er jeg mere end villig til at levere.
Det vil jeg da gerne... [email protected], hvis du foretrækker ikke at poste dem her.. (hvilket du er velkommen til)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
#30: Nu ved jeg godt jeg sagde tag al den tid du har brug for, men hvordan står det til ? :)
Jeg må tilstå, at det nok alligevel er en lidt for stor opgave at lytte ALLE dine numre igennem, så jeg nøjes med 3 styks. Det er TIDEN det kniber med. Der er også andre ting jeg er bagud med, såsom min liste .... suk.
Men jeg springer med en anmeldelse af 3 af dine numre lidt senere idag.
#41 Michael Andersen 14 år siden
#42 MMB 14 år siden
Har du seriøst lavet de numre? Hvis ja, very, very well done! Især Dragon Rising: Marines og Mongolsk strubesang er gode...
#43 Patriarch 14 år siden
Tak :)
#44 Collateral 14 år siden
#45 Fynboen 14 år siden
Sorry, det gjorde du heller ikke. Sidder faktisk og roder lidt med din tekst nu... eller rettere, roder med musikken. It's a work in progress... ,o)
#46 Collateral 14 år siden
#47 Fynboen 14 år siden
Det vil jeg da gerne... [email protected], hvis du foretrækker ikke at poste dem her.. (hvilket du er velkommen til)
#48 Collateral 14 år siden
#49 Collateral 14 år siden
#50 BN 14 år siden
Jeg må tilstå, at det nok alligevel er en lidt for stor opgave at lytte ALLE dine numre igennem, så jeg nøjes med 3 styks. Det er TIDEN det kniber med. Der er også andre ting jeg er bagud med, såsom min liste .... suk.
Men jeg springer med en anmeldelse af 3 af dine numre lidt senere idag.