Gravatar

#41 Michael Andersen 14 år siden

He he, jeg venter stadig ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42 MMB 14 år siden

Patriarch (36) skrev:
Her er et par mine tracks...

[url= Rising: Marines[/url]

[url= of Skira[/url]

[url= Øh ja... [/url]

Har du seriøst lavet de numre? Hvis ja, very, very well done! Især Dragon Rising: Marines og Mongolsk strubesang er gode...
Gravatar

#43 Patriarch 14 år siden

Foeller (42) skrev:
Patriarch (36) skrev:
Her er et par mine tracks...

[url= Rising: Marines[/url]

[url= of Skira[/url]

[url= Øh ja... [/url]

Har du seriøst lavet de numre? Hvis ja, very, very well done! Især Dragon Rising: Marines og Mongolsk strubesang er gode...

Tak :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#44 Collateral 14 år siden

Jeg holder lige liv i tråden. #8 hørte aldrig tilbage fra dig?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#45 Fynboen 14 år siden

Sorry, det gjorde du heller ikke. Sidder faktisk og roder lidt med din tekst nu... eller rettere, roder med musikken. It's a work in progress... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#46 Collateral 14 år siden

#44: Den tekst jeg sendte var en jeg allerede har brugt i mit eget band, men som jeg brugte som eksempel. Hvis du vil have noget originalt, er jeg mere end villig til at levere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#47 Fynboen 14 år siden

Collateral (46) skrev:
#44: Den tekst jeg sendte var en jeg allerede har brugt i mit eget band, men som jeg brugte som eksempel. Hvis du vil have noget originalt, er jeg mere end villig til at levere.

Det vil jeg da gerne... [email protected], hvis du foretrækker ikke at poste dem her.. (hvilket du er velkommen til)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#48 Collateral 14 år siden

#47: Jeg sender dig en mail nu her.
Gravatar

#49 Collateral 14 år siden

#30: Nu ved jeg godt jeg sagde tag al den tid du har brug for, men hvordan står det til ? :)
Gravatar

#50 BN 14 år siden

Collateral (49) skrev:
#30: Nu ved jeg godt jeg sagde tag al den tid du har brug for, men hvordan står det til ? :)

Jeg må tilstå, at det nok alligevel er en lidt for stor opgave at lytte ALLE dine numre igennem, så jeg nøjes med 3 styks. Det er TIDEN det kniber med. Der er også andre ting jeg er bagud med, såsom min liste .... suk.

Men jeg springer med en anmeldelse af 3 af dine numre lidt senere idag.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: