Grave of the Fireflies Chihiro og Heksene Pans Labyrint The Fountain Blade Runner Hero Og LOTR 1 og 3 (ikke 2)
Giver jeg alle 10/10. Så er der en del 8 og 9'er.
Tiger På Spring er jeg ikke så vild med. Gladiator er en elendig omgang gentagne sødsuppe og Bourne er jeg heller ikke stor fan af...og 6 jeg ikke har set(Moon, The Girl Who Leapt Through Time, Bourne 3, Ghost in the Shell, Star Trek og Find Nemo)
#241 BN 14 år siden
Og så er der lige et par stykker jeg mangler at få set, men som jeg tror jeg vil kunne lide, nemlig følgende film:
Moon og (500) Days of Summer
P.S. Og lyt ikke til dyg og Skeloboy! At have Gladiator og Bourne med på sin liste, viser at man har god filmsmag. ;-)
#242 Batsy 14 år siden
Enig!, (:
#243 MOVIE1000 14 år siden
#244 Skeloboy 14 år siden
Grave of the Fireflies
Chihiro og Heksene
Pans Labyrint
The Fountain
Blade Runner
Hero
Og LOTR 1 og 3 (ikke 2)
Giver jeg alle 10/10. Så er der en del 8 og 9'er.
Tiger På Spring er jeg ikke så vild med. Gladiator er en elendig omgang gentagne sødsuppe og Bourne er jeg heller ikke stor fan af...og 6 jeg ikke har set(Moon, The Girl Who Leapt Through Time, Bourne 3, Ghost in the Shell, Star Trek og Find Nemo)
#245 BN 14 år siden
"Sødsuppe"?
#246 Skeloboy 14 år siden
#247 BN 14 år siden
Okay. ;-)
Den attitude oplever jeg nu kun, at han har, da han leverer den der replik.
#248 neran 14 år siden
Vi ved jo alle sammen godt, at min filmsmag er den eneste rigtige at have og skal være standarden for alle filmz'ere. ;)
#249 BN 14 år siden
Hehe. Ja, eller som Bruce/Myrepip i sin tid skrev: "Jeg har verdens bedste filmsmag."
#250 neran 14 år siden