Gravatar

#1091 McPeter 12 år siden

Tak for uddybende svar Kisbye. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1092 Kisbye 12 år siden

Edit edit:
Den som Bruno nævner i #1087, ser ud til at være en ny 4 generations?
Ja, forvirringen er total.
Kan heller ikke rigtig få øje på hvad den kan, som 3 generation ikke kan?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1093 Herrguth 12 år siden

Så har jeg bestilt den, og kan nu spændt vente på at den kommer. Så må jeg se, hvilke kabler jeg mangler, når den kommer.

Spændende.
Gravatar

#1094 DarkLight 12 år siden

Kysbye, tak for info! Det var netop WD TV Live og Netflix US jeg ikke kunne finde noget om.

Så vidt jeg kan se på nettet, er der kun en 3gen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1095 Kisbye 12 år siden

Den WD TV Play boks som Bruno nævner ser ud til at være en ny fjerde generation.
Se -> http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showf...
Kan dog ikke få øje på at den kan noget nyt i forhold til 3 gen. Tror alligevel det er bedst at købe den nyeste på grund af fremtidige firmware opdateringer og den slags.

Hvad angår Netflix, så har jeg har som sagt lidt problemer med resume og så er oversigten over hvad jeg sidst har set forsvundet for nyligt. Ved ikke om det er et problem med Netflix eller boksen. Håber bare det er en fejl der bliver rettet.
Appen mangler måske også en funktion til at bladre kategorierne igennem. Man skal søge specifikt eller vælge hvad den foreslår på forsiden.
Ellers virker det ganske fint.

Kunne være interessant hvis der var andre der også havde den boks, så jeg kan høre hvordan den køre for dem?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1096 Kisbye 12 år siden

Det ser ikke ud til at den manglende historik har noget boksen at gøre.
Når jeg klikker mig ind på "Set for nylig" på Netflix's Hjemmeside, kommer den med fejlen: "Vi har i øjeblikket tekniske problemer. Prøv igen om nogle minutter."

Ser ud til at jeg må kontakte Netflix supporten. Er der andre der har problemer med historikken?
Gravatar

#1097 DarkLight 12 år siden

Kisbye, Hvor finder man det med at resette sin lokation?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1098 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Jeg har bestilt WD TV Play. Hvis jeg ikke får brug for den, kan mine forældre altid overtage den og afprøve om Netflix er noget for dem.
Gravatar

#1099 DarkLight 12 år siden

DarkLight (1097) skrev:
Kisbye, Hvor finder man det med at resette sin lokation?

Og hvad siger funktionen når det virker? Får bare at vide at den ikke kan finde noget, og derefter virker netflix ikke.
Gravatar

#1100 Kisbye 12 år siden

Først sæt den til f.eks. unblock Us Dns:
Setup > Network Settings > Network Setup > Wireless > Previously connected netword > Manuel > sæt DNS til 208.122.23.22 (for unblock us)

Derefter laver du om på land:
Setup > System > Set Time & Country > Reset Location

Så skulle der gerne komme en besked med den er sat til United States.

Skriv ny kommentar: