Hovedpersonen får en weekend-eftersidning, og en af de ældre, onde elever ser de bøger igennem, som drengen har tænkt sig at læse, for at tjekke om det er nogen, som deres lærer ville godkende.
Den ældre: "Hvad er det her?" Eleven: "Herman Bang" Den ældre: "Han var bøsse?" Eleven: "Han er død". Den ældre: "Har læreren godkendt det?" Eleven: "At han var bøsse, eller at han er død?"
Ja, det design er en gal mands værk. Flere titler støder man på 3-4 gange, hvorimod størstedelen af deres bedste film ikke er at finde, med mindre man søger på dem.
Nogen af jer der bruger HBO Nordic som kan hjælpe mig med et spørgsmål.
Er det muligt at vælge engelske/amerikanske undertekster, fremfor de danske som jeg forventer der er, synes ikke rigtigt det fremgår af deres hjemmeside?
#861 Kisbye 12 år siden
Det er jo plot en mindre detalje ;)
Gratis vel at mærke -> http://www.hulu.com/browse/picks/star-trek
#862 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
Onskab (Jan Gillou-filmatisering):
Hovedpersonen får en weekend-eftersidning, og en af de ældre, onde elever ser de bøger igennem, som drengen har tænkt sig at læse, for at tjekke om det er nogen, som deres lærer ville godkende.
Den ældre: "Hvad er det her?"
Eleven: "Herman Bang"
Den ældre: "Han var bøsse?"
Eleven: "Han er død".
Den ældre: "Har læreren godkendt det?"
Eleven: "At han var bøsse, eller at han er død?"
Det er fandeme et konge replikskifte.
#863 misuma 12 år siden
#864 misuma 12 år siden
Vis dog hele udvalget i hver kategori istedet for at gamle guldkorn dukker tilfældigt op mens man søger titler i skrivefeltet.
Dutch skal genses hurtigst muligt!
#865 JannikAnd 12 år siden
#866 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
#867 Chian 12 år siden
Er det muligt at vælge engelske/amerikanske undertekster, fremfor de danske som jeg forventer der er, synes ikke rigtigt det fremgår af deres hjemmeside?
#868 Snaden 12 år siden
#869 Chian 12 år siden
Tak for svaret :)
#870 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden