#11 Jo, men den er jeg ikke specielt vild med. Den er flot filmet, men ikke ret vedkommende, så jeg synes den er lidt kedelig. Jeg turde ikke skrive det før, men nu spurgte du ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Ifølge IMDB, underviste han i femten år i Frankrig. Der står ikke hvad han underviste, men mon ikke det enten var filosofi (han studerede filosofi på Harvard) eller film.
Apropos anmeldelserne af New World, så er alle de anmeldere jeg læser og respekterer vilde med filmen (specielt Manohla Dargis fra NYTimes, der sågar har skrevet to anmeldelser af filmen for avisen), men ifølge Rottentomatoes, så kedede halvdelen af de amerikanske anmeldere sig. Det lader til at filmen fortælles mere igennem billeder, stemninger og symboler end et typisk plot. Jeg glæder mig som en gal hund.
Jeg måtte se Thin Red Line 3 gange før den fik greb i mig, men da gjorde den det også med stil. Kæmpe filmoplevelse (!!) når man fanger den fantastiske poetiske stemning. Glæder mig helt vildt til "A New World".
#11 JannikAnd 19 år siden
Lyder godt! Har du ikke set "Days of Heaven"?
#12 chuck 19 år siden
#13 filmz-Dennis 19 år siden
Der gik 20 år imellem "Days of Heaven" og "TRL"
#14 PredatorX 19 år siden
#15 mr gaijin 19 år siden
Apropos anmeldelserne af New World, så er alle de anmeldere jeg læser og respekterer vilde med filmen (specielt Manohla Dargis fra NYTimes, der sågar har skrevet to anmeldelser af filmen for avisen), men ifølge Rottentomatoes, så kedede halvdelen af de amerikanske anmeldere sig. Det lader til at filmen fortælles mere igennem billeder, stemninger og symboler end et typisk plot. Jeg glæder mig som en gal hund.
#16 El vez 19 år siden
Jeg overvejer stadig :)
#17 pulse83 19 år siden