#69 / 71 Tak og jo, jeg skal nok komme med en second opinion anmeldelse på søndag. Der er stadig masser jeg gerne ville fortælle om, men som jeg ikke fik nævnt i anmeldelsen..
F.eks synes jeg det er ret fedt at Alfred er så meget med i filmen, som han er. Michael Caine er virkelig god som den bestemte men varme butler. Han er involveret i de mest vittige, men også de mest betagende scener fra filmen.
I det hele taget synes jeg at sammenspillet, kemien mellem karaktererne fungerer rigtig godt, good guys som bad guys. Noget af dette skyldes naturligvis at det er nogle fantastiske skuespillere Nolan har fået samlet, men det skyldes helt sikkert også at man i høj grad har valgt at bruge tid på karakterudvikling frem for flere gadgets eller ligegyldige actionscener.
Og til dem der rynkede på næsen i nogle af Batman trådene her på filmz over den ildspyende hest man ser i nogle af trailerne: Fortvivl ikke, den kommer ikke bare ud af det blå, den giver god mening i historien.
Arh jeg kunne blive ved.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
hva med Katie Holmes, kan man godt glemme hendes rolle i Dawson creek, er hun voksen nok til mr. Wayne, eller forventer men hvert øjeblik at Dawson træder ind på scenen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det mest positive er, at hendes rolle ikke følger det normale mønster for en kvinde i en tegneseriefilmatisering. Jeg har aldrig set Dawsons Creek, men jeg har tidligere set hende i 'Go' hvor hun gør det godt. Hun er dog stadig et af de få svage punkter i filmen... Hun er heller ikke lige typen på en distriksadvokat.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
havde på fornemmel se der ville være noget med hende, jeg så hende også i the singin detective, og selv om hun ja er køn og måske er meget voksen, så kan jeg stadig ikke slippe min opfattelse af hende fra Dawson's (når man stener en weekend kan man se de mærkligste ting i tv hehe) det kunne være jeg sku se den der "Go" så måske, inden for lige at redde det hele lidt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 filmz-sanjo 19 år siden
God anmeldelse. Det havde jeg sgu ikke forventet, må hurtigst muligt bestille en tid. :)
#72 El vez 19 år siden
F.eks synes jeg det er ret fedt at Alfred er så meget med i filmen, som han er. Michael Caine er virkelig god som den bestemte men varme butler. Han er involveret i de mest vittige, men også de mest betagende scener fra filmen.
I det hele taget synes jeg at sammenspillet, kemien mellem karaktererne fungerer rigtig godt, good guys som bad guys. Noget af dette skyldes naturligvis at det er nogle fantastiske skuespillere Nolan har fået samlet, men det skyldes helt sikkert også at man i høj grad har valgt at bruge tid på karakterudvikling frem for flere gadgets eller ligegyldige actionscener.
Og til dem der rynkede på næsen i nogle af Batman trådene her på filmz over den ildspyende hest man ser i nogle af trailerne: Fortvivl ikke, den kommer ikke bare ud af det blå, den giver god mening i historien.
Arh jeg kunne blive ved.
#73 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 El vez 19 år siden
#75 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#76 El vez 19 år siden
#77 Corgan 19 år siden
God anmeldelse, El Vez!
Jeg glæder mig til at kunne snakke med om filmen.
#78 myggen 19 år siden
#79 El vez 19 år siden
"your" i dit citat bør iøvrigt være "you're"
;)
#80 myggen 19 år siden