Gravatar

#81 El vez 19 år siden

#80 Hmm jeg ville nu foreslå noget i retning af: "..If you're (you are) living with your eyes closed.."
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#82 myggen 19 år siden

:) Så kan jeg bedre forstå den ikke ændrede sig i tråden. Jeg rettede bare det første og bedste your jeg fik øje på.

Jeg tror jeg finder mig et andet quote det her er jo pinligt. Ikke noget godt bevis på mit (efterhånden 10 år gamle) 11-tal i A-niveau engelsk :)

Edit: Aprospos engelskkundskaber, så tog jeg i dag studieskolens online-test af engelskkundskaber. 0 fejl på den sværeste, 2 fejl på den næstsværeste, og 2 fejl på den letteste ? WTF ?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#83 davenport 19 år siden

Det lyder umiddelbart som om du har svært ved det lette... Det lyder sku underligt, når man sådan siger det for sig selv ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#84 myggen 19 år siden

Ja, og det værste var nærmest, at jeg kun kunne finde 1 af fejlene, da jeg gik det igennem igen, så jeg aner ikke hvad jeg fuckede op på de lette :)

Nå, det her var ganske meget off-topic.

Jeg så fornylig Shaun of the Dead (igen), og kunne nyde endnu flere af morsomhederne, måske fordi jeg denne gang har set Spaced. Det var fx. fedt at se Tyres i en fin birolle som zombie-cykelbud :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#85 filmz-sanjo 19 år siden

Nå, Katie Holmes skal ikke være med i efterfølgen, så det er godt nok ;). link
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#86 El vez 19 år siden

You are the weakest link, goodbye! Jeg ved dog ikke hvor seriøst man skal tage EB og pagesix. Hun gør det okay i BB, men hun står stadigvæk for den svageste præstation, hvilket vel også er forståeligt når man tænker over hvem hun er oppe imod. Hendes karakter er fin nok, men ikke vital for den videre historie.

#69 (og andre?)
Ja jeg fik set Batman Begins for anden gang, og det var det hele værd! Jeg kan kun sige at jeg kraftigt overvejer et tredje besøg i biffen, da der jo går en rum tid før den dukker op på DVD. Jeg har siden da fået set og genset lidt af Batman The Animated Series, og på trods af at tegnefilmene er sat i burtons univers rent visuelt, er det tydeligt at de animerede afsnit og Batman Begins, har meget til fælles mht at være tro mod tegneserien, og det synes jeg er ret lækkert. Det eneste men, er at de vist har lavet en del om på Ra's Al Ghul i 'Begins' forhold til kildematerialet, men det fungerer rigtig godt i filmen.

I min bog battler den helt sikkert med Sin City som bedste tegnefilmsfilmatisering nogensinde og den vandt mere ved andet gennemsyn end Sin City gjorde.

Jeg er også helt pjattet med tanken om at der måske kommer en sequel med The Joker, uanset hvem de så vælger (Go Hammill!).
Den afsluttende scene hvor der bliver lagt kraftigt op til dette, er helt fantastisk og det er lige så hårene rejser sig!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#87 filmz-Bruce 19 år siden

Hostage
Bruce spiller godt, gode optagelser, god lyd, men ellers een af de film, som kommer i dusinvis fra Hollywood og bare ikke efterlader et særligt stort indtryk.

5/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#88 lyspunkt 19 år siden

Don´t look now (Rødt chock] 1973, 4:3, 110min. pris kr.10.- i Stereo Studie.

Laura og John Baxter (Julie Christie & Donald Sutherland) bor i England med deres søn og datter. Datteren drukner under en leg, hvilket naturligvis berører familien dybt. John skal til Venedig for at restaurer en gammel kirke og Julie tager med for at slappe af. Her møder de et par engelske søstre, hvoraf den ene er blind og clairvoyant. Hun fortæller, at hun har set datteren, og hun advarer John om, at hans liv er i fare. På trods af advarslerne bliver John i Venedig, mens Julie tager hjem, da deres søn skulle være kommet til skade.
Herfra tager filmen en drejning, hvor John ser syner og de to søstre bliver mere mystiske. Filmens virkelighed flyder ud, og man er ikke sikker på, om det er nutid, fortid eller fremtid.

Filmen er meget 70´er-agtig, hvilket kan både være godt og skidt. Ved første øjekast ledte det mine tanker hen på "Omen" og "Rosemary´s Baby", uden at andet ellers må sammenlignes. Stilen er nok lidt art-house med nutidens øjne, hvilket også går igen i historien, der giver én rig lejlighed til at fortolke og finde de skjuldte budskaber.
Når man har set filmen, eller hvis man er ligeglade med en komplet gennemgang af handlingen kan denne tråd fra IMDB være god læsning.
Kvalitet er som video, men hvad kan man forlange for 1 stk inflationsramt 10-kronesmønt

Mit første bud på en karakter må være 6/10, men jeg tror at filmen bliver bedre jo flere gange man ser den og får den diskuteret.

.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#89 jessup 19 år siden

#88 en fremragende film 8/10 en trendsætter der har sat sine spor i andre film til den dag i dag.

--------------------------------------------
Nothing is what it seems.

This is just until June
Gravatar

#90 elwood 19 år siden

#88 er det ikke den film, med den meget omtalte sexscenen ? synes og kunne huske en film med Donald Sutherland, hvor der var en meget diskuteret sex-scene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: