Jeg ser IKKE film i Palads. Der er elendig aircondition, elendige små biografer og så betyder det noget for mig, at der har været knivopgør mellem anden generations indvandrere dér og at det skulle være tilholdssted for bander. Jeg foretrækker ikke at skulle spekulere over min sikkerhed. Måske en dårlig grund, men vigtig for mig.
Går "filmen" ikke i Imperial, Dagmar, Palladium, Empire, Grand eller Cinemaxx, så ser jeg den hellere hjemme.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er nu heller ikke så meget for at gå i biffen i Palads, men bio 9 derinde er faktisk en MEGET god sal, den er jo også blevet digitaliseret og alt muligt...
Du skrev: ...da man ikke bare kan håbe på at dvd udgaven sælger...
Min pointe var, at selvom der er biofilm også kommer på dvd, så har de to ting ingenting med hinanden at gøre - da pengene vel typisk tilfalder to forskellige parter. Biografindtægter tilfalder biograferne, hvorimod dvd-indtægterne tilfalder distributionsselskaber.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#35: De fleste af de distributører, der har rettighederne til en film på biografmarkedet har også rettighederne til den film på video. Desuden går kun ca. halvdelen af en biografbillet til biografen.
Jeg mener ikke at der er noget galt med Nordisk Film som sådan. Vi kan nok alle blive enige om at Palads i Kbh. ikke er den bedste biograf. Dette mener jeg dog mest skyldes publikum. Der er altid uro i biografen. Palladium og imperial er da gode biografer, selvom imperial er lidt dyr.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Er der nogen der har erfaringer med Grand Teatret? Overvejer at tage derind og se 'Der Untergang'. Har aldrig været der før, men det ser ud til de viser en del mindre film derinde.
Folk der går i Grand er gennerelt også bedre til at forholde sig i ro under filmen. På den måde undgår man også forstyrende elementer. Desværre er salene ikke af fantastisk høj kvalitet, men det er heller ikke et must for de film de viser.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#31 filmz-Bruce 21 år siden
Går "filmen" ikke i Imperial, Dagmar, Palladium, Empire, Grand eller Cinemaxx, så ser jeg den hellere hjemme.
#32 filmz-vassago 21 år siden
#33 MuManden 21 år siden
#34 filmz-lone wolf 21 år siden
#35 filmz-vassago 21 år siden
Du skrev: ...da man ikke bare kan håbe på at dvd udgaven sælger...
Min pointe var, at selvom der er biofilm også kommer på dvd, så har de to ting ingenting med hinanden at gøre - da pengene vel typisk tilfalder to forskellige parter. Biografindtægter tilfalder biograferne, hvorimod dvd-indtægterne tilfalder distributionsselskaber.
#36 frahm-2 21 år siden
Jeg mener ikke at der er noget galt med Nordisk Film som sådan. Vi kan nok alle blive enige om at Palads i Kbh. ikke er den bedste biograf. Dette mener jeg dog mest skyldes publikum. Der er altid uro i biografen. Palladium og imperial er da gode biografer, selvom imperial er lidt dyr.
#37 ks 21 år siden
#38 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har været derinde nogle gange. Det er ikke altid de vilde sale, men billede og lyd er i orden og det er en totalt hyggebiograf. :)
Jeg skal selv derind og se "Der Untergang" i løbet af ugen.
#39 ks 21 år siden
#40 frahm-2 21 år siden