Det var jo først fremme, at de skulle hedde "Moderaterne", fordi Khader vist havde købt det domæne. Det ville have været et noget mere "almindeligt" partinavn, men samtidig også lidt kedeligt.
"Ny Alliance" lyder mere friskt og hipt, men de bliver jo muligvis nødt til at skifte navn, hvis partiet viser sig langtidsholdbart...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
som radikal kun jeg godt blive en smule bekymret, men på den anden side så er det for lidt kun at have ét midterparti i Danmark. Spørgsmålet er bare hvilke andre store navne de får med. Mine bedste bud vil være Pernille Høxbroe og Connie Hedegaard.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Alle tiltag der kan fratage Pia og de andre DF'ere magt i dansk politik er velkommen, og alt efter partiprogrammet vil jeg da på ingen måde afvise at min stemme kunne ryge i denne retning...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Jeg er ikke den store Khader tilhænger - flere af mine bekendte som er borgerlige er dog ret interesseret i Radikale Venstre hvis det ikke var for Jelved. Så mon ikke partiet kommer til at trække en del vælgere med tiden - mere liberalt end Venstre, ingen DF at væmmes ved, ingen Jelved, semmi hård flygtninge politik, revision af skatten. Personligt er jeg spændt på Khader jeg synes sjældent at han siger noget af substans.
#11 chandler75 18 år siden
"Ny Alliance" lyder mere friskt og hipt, men de bliver jo muligvis nødt til at skifte navn, hvis partiet viser sig langtidsholdbart...
#12 inflector 18 år siden
#13 frahm-2 18 år siden
#14 filmz-Bruce 18 år siden
#15 Patriarch 18 år siden
Du skal da ikke være bekymret - du skal melde dig ind. Du har fået et "Radikale" som er villig til at føre politik :)
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 Patriarch 18 år siden
#18 filmz-kadowser 18 år siden
I love NYA
#19 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#20 jessup 18 år siden