Ja, sådan et medlemsantal ser jo flot ud for et parti, der kun er et døgn gammelt. Men lad os nu lige vente og se hvor mange af dem som også har i sinde at betale for at være medlem.
Helt enig. Jeg tror at der skal gå et par måneder før vi kan se den reelle effekt. Hypen omkring partiet skal lige falde lidt ned, der skal blive hverdag igen.
#31 Naturligvis, men i første omgang skal de jo bare sikre sig 20.000 underskrifter, og det ser jo ikke ud til at blive så svært, når de har fået knap 9.000 medlemmer på under et døgn. Uanset om de har tænkt sig at blive betalende medlemmer eller ej, så skulle man da tro, at stort set alle vil give dem en underskrift.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er sikkert meget fint med et nyt parti, så der sker lidt nyt. Alt efter hvilke politikere de kan tiltrække og hvorledes de ellers klarer sig op til det næste valg, får vi at se om jeg stemmer på dem.
Men jeg er da åben overfor forandringer. Det er altid en god ting i politik. En ting jeg allerede godt kan lidt er, at de siger at de ønsker en bred alliance på tværs af alle partier. Det ville da være rart til en forveksling.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#33: Det er rigtigt. Men når Minoritetspartiet, kunne indsamle de nødvendige underskrifter, som jo de gjorde op til sidste valg, så bør det slet ikke være noget problem for Ny Alliance, der rammer en noget større gruppe end Minoritetspartiet.
Nu har jeg hørt en masse til og om dem i radioen hele dagen i dag, og jeg må s'gu indrømme, at jeg er lidt.. Ja, utilfredsstillet..
Det virker på mig, som om deres største formål er at stoppe DF.. Og det er vel ikke så meget et politisk mål i sig selv.. I hvert fald ikke i mine øjne.. Det minder mig om da Helle-tøsen blev valgt for Socialdemokraterne, og ikke kørte på andet end at hun kunne slå Anders Fogh.. Det virker, for mig, lidt barnligt, men har jo selvfølgelig en stor wow-effekt lige i øjeblikket.. Men hvis de ikke snart disker op med et ordentligt program, så tror jeg desværre allerede stormen har lagt sig om en uges tid..
Det mest spændende, i mine øjne, lige nu i denne sag, er om Jelved kan holde til presset, eller hun går af..
Og lige til sidst.. Er jeg den eneste, der ser det som et ret tydeligt spin-projekt, at Frævert melder sig ud lige nu, hvor en ny modstander af DF får al forside-pladsen?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#38 Nyhedens interesse lægger sig hurtigt. Når der skal føres politik og et partiprogram er fremlagt, vil det blive spændende at følge, hvorvidt NY-A kan stå distancen. Hensigter er fine, men hvor langt vil man gå, for at få gennemført sine visioner om 40% skat f.eks?
NY-A kan hurtigt ende som en hybrid mellem De Radikale og CD, især hvis partiet kritikløst optager Bjarne Møgelhøj og hele det tilbageværende CD i truppen. Så er min stemme ihvertfald ikke til fals, for vi trænger til noget nyt, ikke et CD eller Radikale Ressurection.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, hørte godt CD-formandens visioner i radioen.. Og vil give dig ret i, at jeg håber Khader og de andre NY-A'ere står for fristelsen for blot at lukke dem ind for at få flere medlemmer og stemmer.. For, som du siger, så tror jeg det bedste for Ny-A er at stå som et selvstændigt nyt parti, og ikke blot som en "modernisering af CD", som Møgelhøj faktisk kaldte det..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#31 Verbal 18 år siden
#32 Hive 18 år siden
Helt enig. Jeg tror at der skal gå et par måneder før vi kan se den reelle effekt. Hypen omkring partiet skal lige falde lidt ned, der skal blive hverdag igen.
#33 filmz-yoshimura 18 år siden
#34 filmz-jonasgr 18 år siden
Men jeg er da åben overfor forandringer. Det er altid en god ting i politik. En ting jeg allerede godt kan lidt er, at de siger at de ønsker en bred alliance på tværs af alle partier. Det ville da være rart til en forveksling.
'Cause I'm evil"
#35 Verbal 18 år siden
#36 filmz-Bruce 18 år siden
#37 filmz-Kragmose 18 år siden
#38 HonoDelLoce 18 år siden
Det virker på mig, som om deres største formål er at stoppe DF.. Og det er vel ikke så meget et politisk mål i sig selv.. I hvert fald ikke i mine øjne.. Det minder mig om da Helle-tøsen blev valgt for Socialdemokraterne, og ikke kørte på andet end at hun kunne slå Anders Fogh.. Det virker, for mig, lidt barnligt, men har jo selvfølgelig en stor wow-effekt lige i øjeblikket.. Men hvis de ikke snart disker op med et ordentligt program, så tror jeg desværre allerede stormen har lagt sig om en uges tid..
Det mest spændende, i mine øjne, lige nu i denne sag, er om Jelved kan holde til presset, eller hun går af..
Og lige til sidst.. Er jeg den eneste, der ser det som et ret tydeligt spin-projekt, at Frævert melder sig ud lige nu, hvor en ny modstander af DF får al forside-pladsen?
#39 filmz-Bruce 18 år siden
NY-A kan hurtigt ende som en hybrid mellem De Radikale og CD, især hvis partiet kritikløst optager Bjarne Møgelhøj og hele det tilbageværende CD i truppen. Så er min stemme ihvertfald ikke til fals, for vi trænger til noget nyt, ikke et CD eller Radikale Ressurection.
#40 HonoDelLoce 18 år siden
Ja, hørte godt CD-formandens visioner i radioen.. Og vil give dig ret i, at jeg håber Khader og de andre NY-A'ere står for fristelsen for blot at lukke dem ind for at få flere medlemmer og stemmer.. For, som du siger, så tror jeg det bedste for Ny-A er at stå som et selvstændigt nyt parti, og ikke blot som en "modernisering af CD", som Møgelhøj faktisk kaldte det..