Jeg har lige set udsendelsen og nogle andre klip med de tre Ny Alliance frontfigurer.
Al ære og respekt for Naser Khader og hans holdninger, men han skal oppe sig i retorikken, hvis han skal kunne matche de tunge politikere i debatprogrammer. Han viklede sig ind i spørgsmålet fra Paula Larain, omkring grundene til udmeldelsen og forsøgte at bagatelisere Elsebeth Gerner Nielsens patetiske stunt og gøre DF's politik til den alt overskyggende grund, når alle kender til de "interne arbejdsgange" i De Radigale sidste uge. Det ville klæde ham at snakke lige ud af posen, for det er sådan folk kan li' ham og snak om politik. Så et godt råd. Pas nu på spin.
Politiken betyder meget, men der foreligger ikke engang et partiprogram. Jeg havde aldrig "sprunget proppen", uden at formalia var på plads og der mener jeg, at et parti program kommer i første række.
Status er, for mange balloner og for lidt forfriskninger. Men jeg håber De får skuden på ret køl.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 21 Jeg ved ikke hvor meget, man skal lægge i det. Der er nok mange, der er revet med, og det er jo en let og uforpligtende ting at blive/være medlem af et politisk parti. I Ny Alliance er det endda ret billigt - 200 kroner om året.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Godt at Khader valgte kulør, jeg tror dog partiet får det meget svært, da de med deres "skatteforslag" befinder sig på højrefløjen af dansk politik, dermed tror jeg de kommer til at slås om de konservative vælger.
Eftersom hverken Venstre eller Konservative har haft nosserne til at tage hul på Velfærdskommisionens forudsigelser og begynde at tænke på en vigtig reformering af skattesystemet, så har NA overhalet højrefløjen indenom og vil nu sætte dagsordenen med Anders Samuelsens skattevisioner om en fladere 40% skat.
Rart at der er kommet nogen, som kan puste de borgerlige med borgerlig politik i nakken, istedet for alle overbyder hinanden med den socialdemokratiske af slagsen. Det er ved at være træls at høre dem knævre løs om deres forskelle, når de alle klumper sammen om den samme vælgergruppe.
Hvis det kan løsne op for viljen til endelig at føre liberal politik, så er det et særdeles velkomment skub i ryggen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hold da op. Medlemstallet ræser bare opad. 4.000 i morges - nu er de oppe på 8.500!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 Patriarch 18 år siden
Vildt.
#22 filmz-Bruce 18 år siden
Al ære og respekt for Naser Khader og hans holdninger, men han skal oppe sig i retorikken, hvis han skal kunne matche de tunge politikere i debatprogrammer. Han viklede sig ind i spørgsmålet fra Paula Larain, omkring grundene til udmeldelsen og forsøgte at bagatelisere Elsebeth Gerner Nielsens patetiske stunt og gøre DF's politik til den alt overskyggende grund, når alle kender til de "interne arbejdsgange" i De Radigale sidste uge. Det ville klæde ham at snakke lige ud af posen, for det er sådan folk kan li' ham og snak om politik. Så et godt råd. Pas nu på spin.
Politiken betyder meget, men der foreligger ikke engang et partiprogram. Jeg havde aldrig "sprunget proppen", uden at formalia var på plads og der mener jeg, at et parti program kommer i første række.
Status er, for mange balloner og for lidt forfriskninger. Men jeg håber De får skuden på ret køl.
#23 chandler75 18 år siden
#24 Patriarch 18 år siden
Mange fornyer nok ikke medlemskab - men det er imponerende alligevel.
Enig. Han plejer at være lidt skarpere. Gitte Seeberg og Anders Samuelsen klarede det tilgengæld godt.
#25 HonoDelLoce 18 år siden
#26 Steve 18 år siden
#27 filmz-Bruce 18 år siden
Rart at der er kommet nogen, som kan puste de borgerlige med borgerlig politik i nakken, istedet for alle overbyder hinanden med den socialdemokratiske af slagsen. Det er ved at være træls at høre dem knævre løs om deres forskelle, når de alle klumper sammen om den samme vælgergruppe.
Hvis det kan løsne op for viljen til endelig at føre liberal politik, så er det et særdeles velkomment skub i ryggen.
#28 filmz-yoshimura 18 år siden
#29 filmz-firesoul 18 år siden
#30 filmz-yoshimura 18 år siden