Nok ikke nogen jeg vil stemme på (selvom jeg stemte på Khader for nogle år siden i forb. med EU), men det er rart med noget nyt blod i dansk politik - det er tiltrængt. Og så kan jeg kun bifalde deres markante afstandstagen til DF.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja, det lyder jo bare rigtig godt. Kan heller ikke fordrage DF og dens forsamling af reaktionære og snæversynede typer som Kragrup, Kamre og Langballe der alle syntes at leve i fortiden.
Held og lykke med "Ny Alliance". Det var da et parti jeg ku' få lyst til at stemme på.
Smider lige et link i tråden, så man kan se hvad snakken går på :
Hehe, aner ikke noget om selve partiet og dets holdninger, men det der navn kan man da ikke tage seriøst :) Lyder enten som en gruppe nørder der vil ha' fri adgang til computerspil og sci-fi film eller en terroristgruppe. Komisk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er enig i, at navnet måske ikke lige er det mest velvalgte... men deres politik lyder umiddelbart interessant, og jeg ser frem til deres partiprogram. Det er bestemt et parti, jeg kunne finde på at stemme på.
#1 Patriarch 18 år siden
Tilykke Khader!
#2 Yoda 18 år siden
#3 DarkLight 18 år siden
#4 chandler75 18 år siden
#5 duuk74 18 år siden
#6 DarkLight 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 NightHawk 18 år siden
Held og lykke med "Ny Alliance". Det var da et parti jeg ku' få lyst til at stemme på.
Smider lige et link i tråden, så man kan se hvad snakken går på :
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/07/134144...
#9 lagoni 18 år siden
#10 Hive 18 år siden