eller dvs dårlig og dårligt. den kan vise alle reg 2 film, men minimum med 2-3 tydelige "hak" i filmene... MEGET irriterende når det løber op så man til sidst er merer interesseret i hakkene
ok, sikkert også bare hvad min fejler, gider bare ikke længere philips. Den er total mongol til at spytte disc's ud/åbne, og fjernbetjeningen lystrer ikke så godt længere, og irriterende den kun kan tage reg2..., men har da fået sat den til salg på DBA... til 500 kr... havde egentlig regnet med at sætte den i til omkring 200, men så alle de andre fjolser derinde havde sat philips 711'ere til LANGT over 500... nogle helt oppe på 1000... sygt... kan jo altid sænke prisen ;)
det er bare noget ved philips dvd afspillere. du skal sidde og holde knappen inde eller trykker 10 gange før den reagerer. har den gjort lige siden jeg fik den. det er MEGET irritererende hehe ;)
misforstå det ikke, for jeg smører lidt tykt på i min kritik af den. når den først er i gang går det som regel fint nok, den er bare meget glad for at markere cdside skifte og små "ujævnheder" på skiverne
#21 filmz-psmadsen 22 år siden
#22 filmz-Kadann 22 år siden
Som sagt tidligere, så kører er min Pioneer 3 år gammel, så jeg regner da med at en levetid på 3-4 år ikke er helt urealistisk.
En rensning fra tid til anden, kan sikkert ikke skade dog. :)
#23 filmz-psmadsen 22 år siden
#24 El vez 22 år siden
#25 filmz-psmadsen 22 år siden
misforstå det ikke, for jeg smører lidt tykt på i min kritik af den. når den først er i gang går det som regel fint nok, den er bare meget glad for at markere cdside skifte og små "ujævnheder" på skiverne
#26 DarkLight 21 år siden
Samtidig var prisen sat ned til 800 kroner.
#27 dyg 21 år siden
#28 DarkLight 21 år siden
Man skal nok en versionsnummer op, men så stiger prisen også til 1200 kroner.
Forskellen er svjv en picture viewer, digital coxial udgang samt andet design.