kan se jeg kan få den til 1099 inkl levering på en Hifi side på nettet... problemet er bare at jeg ikke har så mange penge. Jeg bliver 18 til April, og bliver således fyret fra mit arbejde i Fakta og skal til at punge ud for kørekort, hvilket jeg begynder på om 10 dage... SU vil jeg først få fra Juli så jeg går højest sandsynlig hen og skal gå 2-3 måneder uden penge med mindre jeg får et nyt arbejde hurtigt hvilket jeg tvivler på.
Jeg vil godt bakke op om Pioneer 360, mener klart det er den bedste afspiller i den prisklasse, både mht kvalitet, kombatibilitet, udseende, funktioner og fjernbetjening. Købte den selv for nogle uger siden og har været meget tilfreds.
Jeg mener også det til en hver tid er værd at spare en plov ekstra op, og købe den frem for en supermarkedsafspiller som den slår i samtlige kategorier..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
mht Levetid hvordan vil i så tro den står? Min gamle philips kostede jo næsten det dobbelte men holdt kun 2-2,5 år før den begyndte at køre "dårligt". Skal læsehovedet eller lignende reses løbende eller kan den bare passe sig selv og så køre fejlfrit de næste 3-4 år eller hvad?
#11 nakalay 22 år siden
#12 filmz-psmadsen 22 år siden
#13 nakalay 22 år siden
#14 filmz-goldeneye 22 år siden
#15 nakalay 22 år siden
#16 filmz-psmadsen 22 år siden
Der står også på den side den er Kodefri på samme måde som der står den er det på laserdisken. det der RCE Auto regionsskifte...
#17 nakalay 22 år siden
15 for forsendelse + 55 for transportforsikring. Altså 70 kr. (som jeg nævnte tidligere) - det er 30 kroner billigere.
#18 filmz-psmadsen 22 år siden
#19 El vez 22 år siden
Jeg mener også det til en hver tid er værd at spare en plov ekstra op, og købe den frem for en supermarkedsafspiller som den slår i samtlige kategorier..
#20 filmz-psmadsen 22 år siden