Jeg står og skal bruge en ny DVD afspiller. Jeg har sådan set allerede to, en X-box med chip og kodefri dvd software, og en philips dvd711 reg 2 only.
Problemet er bare at jeg ikke vil "slide" læsehovedet, eller den membran eller hvad det nu er der bliver slidt... ved at se film på xboxen, og er heller ikke meget for menusystemet og har ingen fjernbetjening dertil... Philips'en er over 2 år gammel (kostede sku 1750 kr) og den hakker og siger undelige lyde ved afspilning af film. Derudover er fjernbetjeningen ikke meget værd længere, sidst men ikke mindst er den ikke kodefri (men ved dog godt den kan gøres det med spcielt fjernbetjening)...
Det jeg altså står og mangler er: *NY* DVD afspillet, kodefri (ALLE REGIONER), Coax og evt optisk (men bare coax så er jeg glad). Pris, UNDER 1000 kr. Nogle der kan anbefale nogle? Altså hvis i har set nogle i butikker (vestjylland), på nettet, eller selv har gode erfaringer med bestemte produkter, skal i bare skrive løs :D
Jeg har selv en Pioneer, som jeg er meget glad for. 3 år på bagen, står flot, intet har hakket i den, og den spiller alt hvad jeg smider i den, hvilket er DVD, DVD-R, VCD (også udenfor standarden), SVCD og CD.
Desuden er menuerne ret logiske, og det samme er fjernbetjeningen.
Jeg tror også du kan få rosende ord med på vejen mht. Pioneer fra andre her på sitet.. :)
Nu er jeg ikke den store ekspert mht. geografi, og hvor vestjylland lige strækker sig fra og til, men det kunne jo være at du kiggede forbi Aalborg engang imellem, og kunne hente den selv? ;)
men den ser ellers lækker ud den Pioneer, ingen tvivl om det... Hvis jeg har forstået siden rigtigt er alle deres dvd afspillere "specielt" lavet regionsfri, også så de omgår det der beskyttelse nogle film har så billige kodefri afspillere ikke kan læse dem?
#1 filmz-psmadsen 22 år siden
Jeg står og skal bruge en ny DVD afspiller.
Jeg har sådan set allerede to, en X-box med chip og kodefri dvd software, og en philips dvd711 reg 2 only.
Problemet er bare at jeg ikke vil "slide" læsehovedet, eller den membran eller hvad det nu er der bliver slidt... ved at se film på xboxen, og er heller ikke meget for menusystemet og har ingen fjernbetjening dertil...
Philips'en er over 2 år gammel (kostede sku 1750 kr) og den hakker og siger undelige lyde ved afspilning af film. Derudover er fjernbetjeningen ikke meget værd længere, sidst men ikke mindst er den ikke kodefri (men ved dog godt den kan gøres det med spcielt fjernbetjening)...
Det jeg altså står og mangler er:
*NY* DVD afspillet, kodefri (ALLE REGIONER), Coax og evt optisk (men bare coax så er jeg glad). Pris, UNDER 1000 kr.
Nogle der kan anbefale nogle? Altså hvis i har set nogle i butikker (vestjylland), på nettet, eller selv har gode erfaringer med bestemte produkter, skal i bare skrive løs :D
#2 filmz-Kadann 22 år siden
Pioneer DV-360
Jeg har selv en Pioneer, som jeg er meget glad for. 3 år på bagen, står flot, intet har hakket i den, og den spiller alt hvad jeg smider i den, hvilket er DVD, DVD-R, VCD (også udenfor standarden), SVCD og CD.
Desuden er menuerne ret logiske, og det samme er fjernbetjeningen.
Jeg tror også du kan få rosende ord med på vejen mht. Pioneer fra andre her på sitet.. :)
#3 filmz-psmadsen 22 år siden
#4 nakalay 22 år siden
#5 filmz-psmadsen 22 år siden
#6 filmz-Kadann 22 år siden
#7 nakalay 22 år siden
#8 filmz-psmadsen 22 år siden
#9 filmz-psmadsen 22 år siden
#10 filmz-Kadann 22 år siden
Præcis.. der er ikke noget fis med enkelte film de ikke kan afspille. :)
Jeg synes at du skulle overveje at give de par kroner ekstra, for at få sendt sådan en hjem.. :)
Eller bestikke et jysk postbud til at bringe den gratis hjem for dig.. hehe