Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Kunne man ikke under anmeldelser oprette to diskussionstråde. En for dem der har set filmen, og en for dem der ikke har?
Så kunne man diskuterer med spoilere, og dem der så fik set den hoppe med?

Forventning vs. spoilers?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Patriarch 21 år siden

Lyder fornuftigt.... og så skal der være en autoban funktion til folk der spøjler bio aktuelle film med twists uden advarsel :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Eller måske en opfordring (+instruktion) fra filmz til folk med spoilers om at de skal 'farve' deres spoiler, sådan at teksten skal markeres for at læses...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Patriarch 21 år siden

ja.. det ville være endnu bedre end i spoiler warning. F.eks gav jeg hurtigt op i tråden om the village... af frygt for at jeg ville komme til at læse blot et enkelt ord der ville ødelægge noget.

ved at skulle markere ville det være langt nemmere at skimme uden frygt
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

Eller måske blot en 'spoiler' boks man kunne hakke af når man lavede et indlæg, som automatisk farver teksten og laver en indlednings test noget i retning af 'Følgende indlæg indeholder spoilere, markér for at læse:'.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-bullseye 21 år siden

Vi kan da bare vedtage at ALLE spoilers i diskutioner, under filmanmeldelser skal farves så man skal markere - hvis en eller anden så lige vil forklare hvordan evt. lige oprette en diskution i tagwallen 'spoiler warning "Farv din tekst"' så alle kan se det???
Gravatar

#7 Patriarch 21 år siden

Spoiler box er en super ide... det ville være en let løsning, html fri løsning
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

Det er jo langt fra alle der kan finde ud af, og overhovedet gider at sætte sig ind i at lave html tags, derfor vil en lille kasse man kunne hakke af måske være lidt nemmere for alle, hvis det altså kan lade sig gøre.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-nemesis 21 år siden

Ja, det ville især være god i diverse Heads up, og Hvad jeg modtog idag tråde.
Gravatar

#10 filmz-vassago 21 år siden

Jeg kan godt se det smarte i det - men hvis folk der skriver spoilere ikke benytter sig af 'fluebenet' - så er det ligegyldigt. Det er ikke just første-gangs postere der skriver spoilers, så spørgsmålet er om 'newbies' og folk der sjældent poster vil tage det til sig.

Det samme gælder to tråde, det hjælper ikke hvis brugerne ikke selv kan finde ud af hvor hvad skal postes, eller vælger ikke at overholde det (bevidst eller ubevidst) - og kan de finde ud af det - så er spørgsmålet vel om de ikke også burde kunne finde ud at at selv markere at en post indeholder spoilers - også er det slet ikke nødvendigt at lave ekstra tråde i forum.

Men vi vil selvfølgelig ikke udelukke nogen idéer :) - og forslaget ryger med til næste møde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: